חדשות וחשדות

טוב, בנוסף לכל סיפורי התככים והמזימות שמתרוצצים בכותרות עיתוני ארצנו הקטנטונת, המשחקיה רוצה לעדכן אותכם בכמה עניינים:

1) המשחקיה מתקדמת באומץ! התכנית הקטנה שלנו עברה כבר את סך 10,000 ההאזנות (אנחנו מאוד מתרגשים) וצועדת בבטחה אל עבר כניסה ל"עשרת הגדולים" של אייקאסט. זאת למרות שפרק 41 קיבל מכם, מאזינינו, ביקורות מעורבות.

2) גביע המשחקים ממשיך בעוז. בעמוד התחרות תוכלו לראות את מצבור התוצאות האחרונות ולהצביע בחצאי הגמר שהחלו היום: ימ"ר ואסטרטגיה. זאת למרות שההשתתפות עד כה לא מדהימה.

3) בקרוב נחל בשחרור כל הדברים שאיתמר הביא איתו מג'ן קון והחזיק בבטן עד כה. צפו לראיונות. זה למרות שמנחי המשחקיה יוצאים שניהם למילואים למען המולדת.

4) אין קהל לתוכן משחקים איכותי! או לפחות כך טוען העורך הראשי של ויגיימס, יובל בירב, בפוסט בבלוג שלהם. זאת למרות שיש עליה במספר הגולשים בוי-גיימס.

5) סקר חדש יושב לו בצידו השמאלי של האתר ומחכה לקלט מכם. זאת למרות ש…אהה…  טוב, לא למרות שום דבר. הייתי בשוונג.

עם התגית: , , , ,
פורסם ב-חדשות
8 תגובות ב“חדשות וחשדות
  1. הצבעתי בגביע המשחקים. הצילו את Civ4 מול C&C3! וגם, מי החוטא שהצביע עבור CSS?

    • WopiDasa הגיב:

      אני החוטא.
      נכון שביושוק הוא משחק מצויין, אבל בסופו של דבר שיחקתי יותר שעות ויותר נהנתי מCSS.

  2. ShmilS הגיב:

    וואו, הפתעתם אותי. אני מצביע לתומי ופתאום מתקילים אותי עם HL2 מול COD4. מה אני אמור לעשות עם זה?!
    צירוף מקרים – אתם יוצאים למילואים ואני לטירונות.

  3. מושון הגיב:

    יוצאים למילואים? זאת אומרת שהולכים להיות מוקלטים פרקים מהשטח?
    אם כבר מילואים אז איפה שירתתם?

    • zipdrive הגיב:

      אנחנו מצטערים, זה מידע חסוי.
      ובהתחשב בעובדה שלא בתותחנים ולא בחיל הים יש זמן למשחקים, לא נראה לי שנקליט משהו.

      אופס….

  4. ranlevi הגיב:

    אכן, שנינו יוצאים למילואים בו זמנית. המדינה מוגנת, אפשר להרגע!
    לגבי מה שעשינו בצבא…זה היה לפני המון שנים, אתה יודע.

    איתמר היה נהגוס-פילים בגדוד XXVI של חניבעל במצור על רומא (איזה פז"ם, אה?). אחר כך הוא הודח מתפקידו מכיוון ששיחק בג'ויסטיק הלא-נכון של הפיל וגרם לחיה להשתוללות מינית משולחת-רסן.

    אני, לעומת זאת, הייתי חייל-על בקומנדו הבריטי, האמריקני והרוסי. צדנו טרוריסטים בכל העולם, הגנו על סטלינרד במלחמת העולם השניה, ואני לעולם לא אשכח את הפעם הזו, שהשתלטנו על הספינה בלב ים, ופתאום הגיעו מטוסים והפגיזו אותה- התחמקנו למסוק ברגע האחרון ממש! רגע…אולי…זה היה בכלל ב-Call of Duty 4. יכול להיות שאני מתבלבל.

    (תרגום: איתמר היה תותחניסט, אני הקאתי בחיל ים).
    🙂
    רן

  5. ארנון רייכמן הגיב:

    לאייל לנצמן

    תרגיע. CNC3 שונה מCIV4 בכל פרמטר (כן, אז מה אם שניהם הופיעו בקטגוריה המאד נרחבת "אסטרטגיה"). אתה אוהב אסטרטגיה מבוססת תורות, אני לא. מכאן- אני אעדיף את CNC3 על CIV4 פשוט כי אני מעדיף את סוג המשחק על פני הסוג השני. אין צורך להתחיל להתבכיין על אהדה של הזולת לז'אנר שונה…

    נ.ב.

    אאל"ט, חניבעל מעולם לא הגיע לרומא. תחזרו לשחק בTW ROME 🙂

    • להתבכיין? סיימתי ואהבתי את C&C3, ואני אוהב משחקי אסטרטגיה בזמן אמת בדיוק כמו משחקי אסטרטגיה בתורות. בכל זאת אני מעדיף את Civ4.

כתיבת תגובה