המשחקיה בקטנה 5: הרהורים ותחרויות

[audio:http://pod.icast.co.il/0eecce29-d7f7-48a0-870f-4a60e2b368ec.icast.mp3%5D

פרסים בשבילכם! (עקבו אחרי game_itamar@ בטוויטר)
משחקי תפקידים בשבילכם!
מחשבות בשבילכם!
כל הפרקון הזה נועד בשבילכם!

להתראות בשבוע הבא!

סימני קריאה!!!!

עם התגית: , , , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
תגובה אחת ב“המשחקיה בקטנה 5: הרהורים ותחרויות
  1. Sabre Runner הגיב:

    ניסיון לתת את דעתי על כל השאלות…
    למי הם שייכים? זה נושא שהגדרתו הפורמלית היא ברשיון (ב-EULA) בלבד אבל לדעתי, הם כן שייכים לחברות אבל לנו יש זכות להשתמש בהם.
    הזכות שיש לנו עליהם היא להשתמש בהם כרצוננו, ברגע שקנינו אותם. זה בהנחה וקנינו אותם כמו שצריך ולא בסכמה משונה אחרת.
    החברות מוכרות לנו מוצר. כשאני הולך לקולנוע אני יודע שאני משלם על צפייה אחת בסרט. כשאני קונה משחק, אני קונה זכות בלתי מוגבלת לשחק במשחק.
    כשאני קונה משחק אני מצפה שהוא יהיה אצלי ולשימושי מתי שארצה. אם לא כך הכוונה, אז מעט מאוד משחקים שווים 60 דולר.
    ברגע שאני קונה משחק לחברה אין שום זכות 'לבטל' את המשחק שלי. אני חושב שזכותם לסגור את השרתים, אחרי התרעה מספיקה מראש, אבל המשחק עדיין צריך להיות שלי. ואם השקעת כסף נוסף במשחק או שהוא בנוי בעיקר על משחק ברשת, אז שילמת על שימוש כזה והוא פג תוקף כמו הרבה דברים דומים אחרים רק צריך שזה יהיה שווה את זה.
    בגלל זה אני חושב שמודלים של חברות כמו OnLine ו-Gaiki צריך להיות של השכרת זמן משחק. ככה אני יודע שאני משלם על זכות זמנית לשחק. אבל במקרה כזה, צריך שגם התשלומים יהיו שווים את זה ולא מטורפים.
    אם אתה לקוח משלם, ואני חושב שגם אם היית מניאק מסיבה כזאת או אחרת, חיסול שרירותי של ספריית המשחקים שלך צריך לבוא עם איזה שהוא החזר על ההשקעה. תאר לעצמך איך תרגיש אם אספת ארון של משחקים אבל בגלל טעות, ככה סתם או גם אם באמת קיללת את אמא של משתתף אחר, לקחת לך את כל הארון הוא עונש הרבה יותר מדי גדול.

    ואני מסכים, אם הם רוצים למכור לי את המשחק כשירות, אין שום בעיה, שיודיעו מראש ובטח שלא יקחו לי על זה 60 דולר. גם על כותר AAA חדש דנדש שמוצע כשירות, אני אהיה מוכן לשלם בערך 4-5 שקל לשעה ולא הרבה יותר. ובכל מקרה, אני כן מסכים שצריך לשמור משחקים בכל מיני ארכיבים וגם לוודא שקיימים מדמים שיכולים להריץ אותם. כי כרגע, אני יכול לקחת את האקלברי פין או את מוצא המינים ולקרוא, למרות שמדובר ביצירות בנות עשרות שנים. אבל מה אם אני רוצה לשחק Asteroids או Star Goose או Death Track?
    ואם OnLive מפסיקים להציע משחק מסוים, לפי הסכמה שהצעתי, אז זה בסדר לחלוטין. ואם בן אדם השקיע יותר כסף במשחק, זה עניין שלו (שהוא צריך לדעת במלואו אבל עדיין).

    אני גם כן מסכים שזאת בעיה גדולה שאין גישה לגרסאות ישנות של תוכנות סלולריות.
    אני כן חושב שלמרות שהשחקנים צריכים לקבל את המשחק שלהם או לא, איך שהוא, זכותם המלאה של BioWare להוציא גרסה חדשה, כל עוד הגרסה הישנה עדיין זמינה. וג'ורג' לוקאס וההגדרה של מה היא הגרסה הקאנונית יכולים לקפוץ לי. הסרט המקורי צריך עדיין להיות זמין כמו כל הגרסאות האחרות.

להשאיר תגובה

