פרק 121: יש רופא בקהל?

 

המשחקייה חוזרת, יש לי פרפרים בבטן!

דבר ראשון להזכיר את מה ששכחתי בהקלטה: המלצת ספר! והפעם אני ממליץ על ספר המד"ב ההומוריסטי Agent to the Stars של ג'ון סקאלזי. הספר נפתח בכך שגזע חייזרים אמביים רוצה להכיר את בני האדם ומחליט שמה שהוא צריך בשביל זה זה סוכן שחקנים הוליוודי. זה יופי של ספר -שנון ומצחיק – ואם בא לכם דווקא להאזין לו במקום לקרוא, אני ממליץ בחום על תכנית הנסיון של אודיבל.

 

עכשיו לפרק: בין סרטון החלב לחיסוני השפעת, כולנו חושבים בחורף על בריאות, מחלות ומה שביניהם- וזה כולל את המשחקייה. אז לכבוד הקמאבק (חסרנו חודשיים, מי שם לב?) הזמנו את קרן לנדסמן, רופאה אפידמיולוגית וזומבולוגית ראשית לדבר איתנו  על משחקים, מחלות, ריפוי ועוד כל מיני דברים. בנוסף, יש לנו ראיון קצר עם ארטורו ושלר, העובד בסטארט-אפ שמנסה למשחק לנו את הבריאות.

[audio:http://pod.icast.co.il/1aba0079-540d-43be-8698-d16627d3b056.icast.mp3%5D

בין לבין תוכלו לשמוע על ערכות עזרה ראשונה לעומת רגנרציה, פצפוץ איברים, מנתחים שמשחקים בפלייסטיישן, התפרצות מחלות וירטואליות והמשחקים הבאים:

ולסיום, איך אפשר בלי המרפא הנפלא של TF2: הכירו את החובש.

עם התגית: , , , , , , , , , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
16 תגובות ב“פרק 121: יש רופא בקהל?
  1. Sabre Runner הגיב:

    Soldier of Fortune היה מאוד מגניב בזמנו, עד שהבנת שגם אם זה נחמד שמישהו מתקפל ומחזיק את הרגל כשאני יורה לו בשוק, עוד ירייה כזאת גם הורגת אותו.

    אני מאוד אהבתי את איך תירצו את זה במקס פיין. הרי כל המשחק מתנהל במשחק יומיים ללא הפסקה ויורים במקס כל הזמן. הוא מחזיק מעמד על אינרציה, כעס, אדרנלין ומשכחי כאבים.

  2. מיכאל הגיב:

    איזה כיף, המשחקייה חוזרת לתפקוד
    לפני כמה ימים ראיתי זומבי ברחוב
    אם רק הייתי יודע שמה שצריך לעשות זה לברוח ממנו, אולי עכשיו לא הייתי זומבי בעצמי

    • איתמר הגיב:

      כן, כולנו חכמים בדיעב……מוח!

    • מורן הגיב:

      באיזה רחוב זה היה ואיזה רופא שיניים טיפל בך אחר כך.
      חח זומבי באמיתי.

  3. מתן הגיב:

    מעולה..פעם ראשונה שאני באמת מקשיב לזה, וזה ממש טוב (:

    • איתמר הגיב:

      תודה, אבל…מה עשית עם 120 הפרקים הקודמים אם לא באמת הקשבת? השתמשת בהם כצלילי רקע להכנת בובות נייר של שרי אריסון?

  4. די, קרן, אל תהיי כזו. את לא חייבת להקשיב ל"גיימפוד" כדי שנאהב אותך.

    אבל זה רצוי.

  5. שחר הגיב:

    פרק מצויין.קצת הפריעו לי הצחקוקים ההיסטריים של קרן….

    • איתמר הגיב:

      שחר, מזל שלא שמעת את הפרק לפני עריכה!
      בכל מקרה, אלה לא היו צחקוקים היסטריים, אלא סתם צחקוקים.

  6. שחר הגיב:

    דרך אגב,אני זוכר שהבטחת פרק בונוס על עולמות מערכה.יש משהו באופק?

    • איתמר הגיב:

      באופק זה מדויק. אני יודע מי האורחים שאני רוצה, ואני יודע בגדול על מה אני רוצה לדבר. עכשיו זה רק עניין של למצוא לכולם זמן משותף.

  7. yaniv הגיב:

    פרק מצוין, ואיזה כיף שהמחקיה סוף סוף חוזרת מפגרה באמת התגעגעתי . ודרך הגב הציחקוקים שלה באמת היו בסדר ולא הפריעו לחוויה לטעמי.

  8. Mark Pizdetsov הגיב:

    פרק מעולה. נתקלתי בבלוג רק עכשיו, ואני שמח שיש לי עוד 119 פרקים לשמוע!

    • איתמר הגיב:

      ברוך הבא 🙂
      אתה מוזמן להשאר, ואף להצטרף לדף הפייסבוק או הגוגל+

  9. נעם הגיב:

    באמת – ההודעה על מותה של המשחקיה היתה מוקדמת מידי
    המישחקיה חיה, נושמת בועטת וצוחקת בהיסטריות
    אהבתי
    כיף לשמוע שוב
    וגם הצחוקים מהנים
    עכשיו גם גיליתי שהאתר מתעדכן ועודכן הרבה לאחרונה
    (בבקשה לסדר את ה-RSS שיסמן שינויים באתר ולא רק ב-ICAST)
    כל הכבוד
    תמשיך בעשיה שלך

להשאיר תגובה

