פרק בונוס 22: האל מהמהפיכה האנושית

משחקים עוסקים באינטאקציה ובבחירה, לפחות אלה שהמשחקייה אוהבת.

אחד המשחקים שעוסק בזה הכי טוב הוא המשחק האחרון, שהוא גם הראשון, בסדרת "דאוס אקס". לסיכום, ניתוח והשוואת דרכי המשחק כינסתנו את אליאב סולומון מ"גיימר", עידן זיירמן מ"גיימפאד" ואיתמר ויסברג מ"המשחקייה".

[audio:http://pod.icast.co.il/6b73911b-d778-4bfd-b30f-e41ebe10f233.icast.mp3%5D

האזנה נעימה!

 

עם התגית: , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
23 תגובות ב“פרק בונוס 22: האל מהמהפיכה האנושית
  1. מיכאל הגיב:

    אחת הבעיות שלי אישית, וזו בעיה קטנה, היה האקדח שיתוק
    כי כמי ששיחק ביחוד בהתגנבות, לא הייתה לי בעיה להגיע לטווח קרוב, ובטווח כזה הוא יוריד גם את הקשוחים והמשורינים ביותר

    בנוסף, אני לא מאמין שעשיתם פרק שלם על דאוס אקס, מבלי אפילו להזכיר את המכאניקה של מבט ראשון מבט שלישי

    • איתמר הגיב:

      לגבי האקדח, לא הבנתי מה הבעיה. האם אתה טוען שהוא חזק מדי?
      לגבי נקודת המבט, אכן לא התייחסנו למעבר לגוף שלישי בעת היצמדות לקירות ולמסתור. אני בטוח שיש עוד דברים ששכחנו 🙂

      • אני גם לא בטוח למה כל כך צריך לדבר על זה. זה עובד די חלק ולחלוטין לא מפריע בשום שלב.

      • Eliav Solomon הגיב:

        אבל אם כבר – זאת תכונה שעובדת טוב יותר מבמשחקים אחרים, שמאפשרת יותר גיוון בסגנונות המשחק, ולכן היא מיוחדת. וגם מגניבה.

  2. Tal Shterzer הגיב:

    אווווו, פרק שלם על דאוס אקס??!??!??
    יש מה לשמוע בדרך הביתה !!!
    מתי פרק בונוס על Skyrim ואולי בכלל על סדרת Elder Scrolls?

  3. איתמר הגיב:

    זה דורש שהמשחקייה עדיין תתקיים בסוף השנה. אח"כ אפשר לדבר על אם ומתי לעשות כזה פרק.
    ואגב, אם אתם מעוניינים לקנות עתק פיזיקונסולי של המשחק- אני ממליץ לעשות את זה כאן

  4. Yehuda Halfon הגיב:

    נהנתי מהמשחק למדי.
    מעבר לזה *ספויילרים* שהסוף הרגיש לי די מוזר, כל המשחק אתה משחק בלש שלא באמת אמור להתקע בקטעים של הקונספירציה ואז בקטע האחרון של המשחק הם דוחפים לך את זה לגרון בשביל ההמשכיות למשחק הראשון בסדרה.
    לגבי הבוסית השניה במשחק, דווקא שם יש סוג של שימוש ביכולות שלך, אם יש לך עמידות לחשמל אפשר לירות בגנרטורים ובגלל שהחדר מלא מים, היא מתחשמלת ואז אפשר לירות בה בסבבה.
    לגבי הבוס השלישי גם שם יש יתרון אם יש לך את האפשרות לראות דרך קירות כי אז כשהוא בלתי נראה אז אפשר לראות אותו. אבל יש שם קטע מעצבן שאם לפני שנכנסים לחדר זורקים את המוקשים הכחולים ואז בשניה שמתחיל הקרב מפעילים אותם ואז נגמר הקרב. *סוף ספויילרים*.

    אני מקווה שאם יהיה משחק המשך שהם יחליטו האם הוא יהיה יותר בלשי (שממש נהנתי מהקטע) או ממש קונספירטיבי(?).

    אגב משחקים בלשיים אני מת לשים את הידיים שלי על L.A Noire ל-PS3.

    • איתמר הגיב:

      הממ…עמידות לחשמל? אני מכיר רק EMP shielding – זה מונע ממך להתחשמל באופן כללי, לא רק רימוני EMP?
      לגבי השלישי, לא ידעתי שהוא הופך לבלתי נראה בכלל- הוא סתם פצפץ אותי עם מטול הרימונים, אז פצפצתי אותו עם זה בחזרה.

      לגבי LA Noire, שמעתי שיש דבר כזה שנקרא חנויות. כמו זו: http://www.play-asia.com/SOap-23-83-gst1-71-bp-49-en-84-j-70-3r5w.html

      • Yehuda Halfon הגיב:

        יש עמידות לחשמל, היא בשדרוגים של הרגליים.

        אני יודע שיש חנויות, הבעיה היא שכרגע אין לי הרבה כסף, אבל בתקווה עוד חודש אני אקנה כמה מהמשחקים שאני ממש רוצה, כמו LA Noire ובאטמן החדש.

      • איתמר הגיב:

        אתה סגור על עצמך? תסתכל פה:
        http://deusex.wikia.com/index.php?title=Cybernetic_Leg_Prosthesis

      • Yehuda Halfon הגיב:

        אתה צודק (גם לג'ינג'ים מותר) העמידות היא EMP Shielding והיא מונעת נזק מחשמל גם.
        ככה אפשר לעבור את כל השלוליות מלאות הזרמים שיש במשחק.

  5. Yehuda Halfon הגיב:

    אהה והיה לי גם משהו לגבי ההישגים,
    לפעמים אני שוכח שאני משחק בשביל הכיף ואני מנסה להשיג כל מיני הישגים כאלו ואחרים וזה אני מתבאס מהמשחק.
    פה מהרגע הראשון לא עיניינו אותי ההישגים אלא המשחק ונראה לי שבגלל זה נהנתי יותר מאשר ממשחקים אחרים שיוצאים בזמן האחרון ולכולם יש רשימת הישגים מעצבנת.

    • איתמר הגיב:

      האמת שאפשר לעשות תכנית שלמה על הישגים.
      אני אוהב אותם בלתי מפריעים.

      • Yehuda Halfon הגיב:

        פרק הישגים פרק הישגים.
        אני רוצה פרק כזה ואני בטוח אשמע אותו, אפילו יש לי דעות כאלו ואחרות בנושא.

      • Tal Shterzer הגיב:

        הישגים…
        הקללה-ברכה של המשחקים בארבעת השנים האחרונות.
        הפך להיות סוג של: Can't play with them / Can't play without 'em.
        וכן,
        בהחלט יש המוווווון מקום לדיון בנושא.
        יצאו achievements למבוכים ודרקונים 5?

  6. […] לשמוע אותי מקשקש עוד על המשחק? בפרק הבונוס האחרון של המשחקיה,  איתמר וייסבר, אליאב סלומון (שכתב את […]

  7. ויטלי הגיב:

    אחלה של פרק שבעולם ממש אחלה בחלה דוד של גבר כמו שאומרים החברים בנתניה… החברים בבית לחברים "מיוחדים" בפרדסיה בכל מקרה…

    חבל שנשברת, הפרק הזה גרם לי להבין עד כמה המשחקיה תהיה חסרה לי והוא הרבה יותר טוב מהפרק האחרון( לא באמת, נכון איתמר? : ) כשיש דיאלוג זה הרבה יותר מוצלח מקטע קריאה ,ככה הרגיש לי הפרק האחרון( לא באמת 2 ).

    בכל מקרה , בהצלחה ואחלה פרק.

    • איתמר הגיב:

      תודה רבה.
      ורק שיהיה ברור- אתה מעדיף את פרק 120 על פרק הבונוס, מבחינת התצורה?

  8. שחר הגיב:

    מה נסגר בסוף?המשחקייה תמשיך לפרק 121 ב2012,או שהיא תשבוק חיים?

  9. שחר הגיב:

    אני מקווה שתקבל את ההחלטה הנכונה.

  10. Sabre Runner הגיב:

    רק רציתי לציין שלפי מה שאני יודע, זאת אומרת זה: http://deusex.wikia.com/wiki/Praxis#Maximizing_XP, כן ניתן להשיג את כל השידרוגים. זה פשוט נורא קשה.

    אבל אני בסדר עם זה, לא לוקח את הטייפון כי הוא הורג ואני משתדל שלא. לא לוקח את שדרוגי הנשימה, את גילוי האתרים בפריצה, את שיפור הירי בתנועה וכנראה שגם לא את ההסוואה כי זה הקלה להתגנבות.

להשאיר תגובה

