הנחייה אולימפית: איתמר קרביאן

כל שבוע נכיר לכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע ההנחייה האולימפית באייקון. והפעם: הדופלגנגר של איתמר קרביאן.

ספר על עצמך בשלושה משפטים, איתמר…איזה שם יפה
נולדתי מתרמיל אפונים בפלנטה מרוחקת. בתוך יומיים למדתי לדבר בחמש-עשרה שפות (רבע מהן אמתיות), ניצחתי באליפות "ארבע בשורה" ונמשחתי לאביר המלכה דופלפופוליס. אני יכול לתת לך אגרוף מיבשת אחרת ולומר את השמות של כל הפלנטות בשביל החלב ב-0.00027 שניות.

כמה זמן אתה כבר מנחה?
אני מנחה משחק לשחקן יחיד שחושב שהוא מנחה מזה 29 שנים. לפני 18 שנים הדמות שלו קראה את הקופסה האדומה ושיחקה בהרפתקת היחיד. ברגע בו בארגל הרג את אלינה המשחק הפך לאינטרטקסטואלי. כיום הוא משחק בעיקר עם עצמו.

מה לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחייה?‬
עשיתי דברים שיכו אנשים כמוכם בתדהמה. הכנעתי את הדרקון שהטיל אימה על הגבעה. נלחמתי ביסודני אש בצילו של מגדל הכישוף הנעלה. חיסרתי דרג"ש שלילי מתלד"0 חיובי וקיבלתי אוצר מסוג ח'.

מה נקודת החולשה שלך?
אני מתרגש כמו ילד קטן. בכיתי כשגדילן מת.

מה משחק התפקידים האהוב עליך?‬
פרנויה. זה משחק שבוחן את תשומת הלב, התזמון ויכולת המשחק של המנחה יותר מכל משחק אחר בו שיחקתי.

מי היריב שהכי מאיים עליך מהמתחרים האחרים?
איתי גרייף. השחקן שלי מעריץ אותו בסתר. הוא ימות בגל הראשון.

מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?
משחק שלי הוא לא יצירה אומנותית או תרגיל כתיבה מפורום האינדי של סבתא שלכם. משחק שלי הוא יצור רוחש וחי הממלא חרכים נסתרים, מאכל את כל מה שנקרה בדרכו ולא ברור אם גורם יותר תועלת מנזק. מה הייתה השאלה?

מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחייה אולימפית"?
אני מתכנן הופעה של אורחת מפתיעה במהלך האירוע. השם שלה מתחרז עם "אקרופוליס".

אם יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
הייתי נפטר מהדיכוטומיה השקרית בין "מנחה" ל"שחקן". שחקן הוא מנחה שלא עבד הרבה על המשחק. מנחה הוא שחקן שחייב להגיע לכל סשן. אני מעוניין שירשו לי לאכול את השחקנים שמפגינים חוסר אכפתיות.

אם היית יכול להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, הווה או עתיד, מי הואהיא היו ומה הייתם אוכלים?
הייתי מזמין את מארגן אירוע ההנחייה האולימפית באייקון הקרוב. הוא היה אוכל המבורגר.
Done!

עם התגית: , ,
פורסם ב-כללי

להשאיר תגובה

