הנחייה אולימפית: ערן מולוט

כל שבוע נכיר לכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע ההנחייה האולימפית באייקון. והפעם: ערן "בן סער" מולוט.

ערן מהיר מן העין, ידוע בכינוי "הטשטוש"

ערן, ספר על עצמך בשלושה משפטים – למען מי שלא מכיר.
אני ערן בן-סער. נולדתי לפני עשרים ושש שנים במוחו הקודר של ערן מולוט כאלטר-אגו מוצלח יותר שיודע לגדל מכשפות, לאלף שדים, להנחות משחקים ולעצבן את כולם. מאז יש לנו חלוקת תפקידים ברורה – אני עושה הכל וערן לוקח על זה קרדיט. הייתי נפטר ממנו מזמן, אבל הוא יודע לשנות את ההיסטוריה ואני לא.

כמה זמן אתה כבר מנחה?‬
הרגע אמרתי! עשרים ושש שנים! אם אתה לא עוקב אחרי השיחה, אל תשאל שאלות!

‫מה לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחיה?‬
אני לא מסתכל על תוצאות הקובייה, אני מרמה ללא הרף, אני משתדל בכל מאודי שהשחקנים שלי לא ישיגו את מטרתם ולנבל הראשי שלי תמיד יש לחשים טובים יותר. אני גם לא מחלק נקודות ניסיון ואצלי הדמויות יורדות בדרגות מידי פעם ולא ההפך.

מה נקודת החולשה שלך?‬
אני לא מסתכל על תוצאות הקובייה, אני מרמה ללא הרף, אני משתדל בכל מאודי שהשחקנים שלי לא ישיגו את מטרתם ולנבל הראשי שלי תמיד יש לחשים טובים יותר. אני גם לא מחלק נקודות ניסיון ואצלי הדמויות יורדות בדרגות מידי פעם ולא ההפך

מה משחק התפקידים האהוב עליך?‬
Rolemaster. השיטה שמציעה את הדרכים הכי מקוריות למות.

מי היריב שהכי מאיים עליך מהמתחרים האחרים?
אילו מתחרים אחרים? אני לא מכיר בקיומם של שום מתחרים אחרים.

מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?‬
זה לא משנה אם אני אנצח או לא, ערן מולוט ישנה את ההיסטוריה לאחר האירוע כך שאני אנצח בה.

מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחייה אולימפית"?‬
בגלל הסקס, הסמים והרוק-אנד-רול.
אם יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
ברצינות? הייתי מונע מ-TSR לתבוע את GDW על הזכויות למשחק של גארי גייקס "Dangerous Journeys". זה היה אחלה משחק, שחבל שנקטל בדמי ימיו.
אם היית יכול להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, הווה או עתיד, מי הואהיא היו ומה הייתם אוכלים?
סטיב ג'אקסון ואיאן לוינגסטון. אני רוצה מהם את הפתרון למכשף מפסגת הר האש. היינו אוכלים קוביות.

 

עם התגית: , ,
פורסם ב-כללי

להשאיר תגובה

