הנחייה אולימפית: גיל רן

כל שבוע נכיר לכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע ההנחייה האולימפית באייקון. והפעם: גיל רן, האיש והזקן.

ספר על עצמך בשלושה משפטים – יעני רקע דמות.
הכל התחיל פעם מזמן, כשנולדתי. הייתי כחול באותה תקופה. לרגל האירוע נתנו לי שם – גיל רן. לימים הצבע דהה והשם עבר תהפוכות עד שהגיע לכינוי בו אני ידוע כיום – גיל רן. מאז קרו כמה דברים שאני לא זוכר ואז איתמר שאל אותי אם אני רוצה להשתתף בתחרות הזאת. אני לא זוכר מה עניתי לו, ואחר כך השם שלי הופיע באיזה אתר ושלחו לי את השאלות הללו (והיה את כל העניין הזה עם הבלש והבחורה ההיא עם השמלה הפרחונית, אבל אני לא בטוח שאני רוצה לדבר על זה).

כמה זמן אתה כבר מנחה?
כ-12 שנים, אבל הפעם הראשונה שהנחתי משחק פנטזיה הייתה לפני כמה ימים.

מה לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחייה?‬
אני לא באמת מנחה לאורך כל המשחק. אני מביא את המשחק לנקודה שבה הוא מריץ את עצמו, ואז אני יכול ללכת לישון.

מה נקודת החולשה שלך?‬
לפעמים יש לי בעיות להרדם, ואז כל העניין של ללכת לישון משתבש. מלבד זה, נדמה לי שמישהו אמר משהו על זה שבתחרות הזאת נצטרך להנחות משחקי פנטזיה, וזה לא משהו שאני עושה בדרך כלל (לא שיש לי משהו נגד אנשים שמנחים פנטזיה – חלק מחברי הטובים ביותר מנחים פנטזיה).

מה משחק התפקידים האהוב עליך?‬
Delta Green

מי היריב שהכי מאיים עליך מהמתחרים האחרים?‬
איה שחם. מה, היא לא בתחרות? אז לא משנה.
אולי בשנה הבאה.

מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?‬
אני לא. אני לא מנחה פנטזיה – למה שאני אנצח?
יופי של גישה חיובית!

מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחייה אולימפית"?‬
כי זה יהיה מגניב. יהיו מנחים, יהיו משחקים, ושמעתי שיהיו דופלגנגר, גובלין וסוס שמדבר ארבע שפות.

אם יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
הייתי מפריד את הקישור החזק מדי שיש בין משחקי תפקידים לבין פנטזיה. איכשהו, נוצר מצב שהתפישה של יותר מדי אנשים היא שמשחקי תפקידים זה פנטזיה. למען האמת, זה כל כך ברור לכל מיני אנשים שהם לא טרחו לספר לי את זה כשהם שאלו אותי אם אני מעוניין להשתתף בתחרות הנחיה.
אה, אה…תראה…זה לא בדיוק ככה, אממ…

אם היית יכול להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, הווה או עתיד, מי הואהיא היו ומה הייתם אוכלים?
הייתי מזמין את ג'ון וויק והיינו אוכלים שחקנים גרועים (http://www.youtube.com/watch?v=lQmkS1mJ5Xw).
מעתיקן, זה האורח של גורודין.

 

עם התגית: ,
פורסם ב-כללי, ראיון

להשאיר תגובה

