שעשועייפון: SunSpin

בחודשים האחרונים, לאחר שהצטרפתי רשמית ל"אנשים שיש להם אייפון מעודכן", התחלתי לשחק כל מיני משחקים במכשיר הקטן והמופלא הזה. לפני שתרביצו לי, לא, אני לא חושב שהוא בהכרח יותר טוב ממכשיר האנדרואיד שיש לכם. המכשיר שלכם נפלא, מדהים ומגניב, אז תעזבו אותי בשקט.

אהם. משחקים, כן? אז רציתי לכתוב כמה מילים על כל משחק עליו אני שם את ידי החסונות והמסוקסות (בכל זאת, עבודה יומית עם מקלדת!). חלקם טובים, חלקם מצוינים, חלקם בהחלט "נו, שוין" וכן, להרבה מהם יש גרסאות אנדרואיד. מה עוד, כולם, כולם, חינמיים, או לפחות היו חינמיים כשאני השגתי אותם, כי אני ממש ממש קמצן. אז הנה אני מתחיל טור חדש ובלתי-סדיר בעליל של פוסטים. אז כדי לפתוח את הטור, הרשו לי לדבר – בקצרה- על משחק פרי פיתוח ישראלי.

SunSpin הוא המשחק האחרון מבית Dooshi Games, עוד אחת מבתי הפיתוח הקטנים שחושבים שעמוד פייסבוק זה כל מה שצריכה חברה היום (רמז: זה לא) שמאחוריו עומד (או יושב, אני לא בטוח) דן שמיר. זהו משחק בו מסובבים שמש כדי להתאים בועות בצבעים שונים בכדי שיתפוצצו ו…זהו. מאוד פשוט, מאוד מאתגר בעלי זריזות מוגבלת כמוני ומאוד חינם. אני לא הצלחתי להוציא ממנו הנאה של יותר מכמה דקות, אבל אולי לכם זה יעשה את זה. חינם, כבר אמרתי?

 

 

עם התגית: , , ,
פורסם ב-סקירה

כתיבת תגובה

