קישורים אחרים

    מתוך ביקורת למשחק הלוח Ghost Stories

    הנה כמה דברים מעניינים שקראתי בשבוע האחרון, וחשבתי לחלוק אתכם. נראה לי שלא הרבה אנשים רואים את הפוסטים הקצרים האלה, ואני שואל: למהההההה?

    • מטא-ניתוח של הניצחון של התיקון הראשון לחוקה האמריקאית שהקנה למשחקים את אותה הגנה משפטית כמו ספרים וסרטים. הכותב טוען שרוב המגנים על המשחקים בכלל לא התעסקו ולא מבינים במשחקים, אז על מה בעצם כן סובב הוויכוח?
    • משחקי אסטרטגיה עדיין מגניבים, אומר ריצ'ארד קובט, למרות הדברים המלוכלכים שאומרים עליהם לאחרונה.
    • האם קרקסון הוא משחק טוב כדי להכיר לאנשים מהם משחקי לוח? בוודאי שלא! הנה מדוע, הסבר כולל פרמפילונים(?!)
    • מישהו חושב שהוא יודע מה יהפוך קרבות טקטיים במשחקי תפקידים לטובים יותר ונותן כמה הצעות קונקרטיות. מסכימים אתו?
    • גיים-איז, הידוע בכתיב הלועזי כ GameIs, העמותה לעידוד פיתוח משחקי מחשב בישראל, עורכת זו השנה השנייה את תחרות הפרסים למשחקים ישראלים. כל הפרטים להגשת המשחק שלכם כאן. קדימה, אנחנו רוצים לראות מה עשיתם ולטפוח לכם אל השכם עם איזה ג'ויסטיק מוזהב.
    • בלוג משחקי לוח חדש באנגלית בשם Shut Up & Sit Down, פרי מקלדתו של קווינטין סמית, עיתונאי משחקי המחשב הידוע, הכולל ביקורות כתובות כמו גם תכנית וידאו. מומלץ.

     

    עם התגית: , , , , , , ,
    פורסם ב-כללי
    7 תגובות ב“קישורים אחרים
    1. Sabre Runner הגיב:

      מנסיון שלי, עדיף כמה רשומות קצרות ותדירות יותר, כל אחת מתעסקת בדבר אחד, מאשר רשומה אחד גדולה, פעם בכמה זמן, שדוחסת הרבה מדי למקום אחד.

      • איתמר הגיב:

        אתה היית מעדיף לקרוא רשומה של שורה אחת שמציינת מאמר שקראתי וחשבתי שהוא מעניין?

        • Sabre Runner הגיב:

          רק אם זה משהו שבאמת גרם לך לחשוב ויש לך משהו משלך להגיד עליו.

        • איתמר הגיב:

          זאת הנקודה. אני מכניס לאוספי הקישורים האלה מאמרים ודברים שחשבתי שהם מעניינים ושווים קריאה, אבל שאין לי בהכרח משהו חדש לומר עליהם.
          "הממ, הוא צודק" זה לא בדיוק חומר לפוסט 🙂

        • Sabre Runner הגיב:

          אני פשוט חושב שזה יוצר דחיסות, פיצול קשב ואז חוסר השקעה מצד הקוראים.

        • איתמר הגיב:

          בגלל זה אני שם רק 5חמישה או שישה כאלה בכל שבוע. זה עדיין נראה לך הרבה?

        • Sabre Runner הגיב:

          אני גם עשיתי דברים כאלו בבלוג שלי ונראה לי שזה עובד יותר טוב עם רק קישור אחד וקצת דעה.

    להשאיר תגובה

