קישורים מנומרים

 

עם התגית: , , , , , , , , ,
פורסם ב-כללי
11 תגובות ב“קישורים מנומרים
  1. Itay Brenner הגיב:

    לגבי העניין עם סטים, זה לא ממש מפריע לי, זה אמנם עניין של דקה שתיים, אבל התקנה מדיסק עם כל המסכי EULA והזבל הזה בטח לא הייתה לוקחת פחות זמן.

  2. nsh הגיב:

    חידשת לי עם "מצודת הגמדים" לא היכרתי קודם.
    בסופ"ש *שיחקתי* מעט. נחמד. במיוחד אם השחקן חולה שליטה ואוהב להתעסק עם כל פעולה (ואני לא) הסימולציה של בנית מבצרהתישבות לגמדים הקטנים והמעצבנים הוא ראליסטי במידה קיצונית, קיצונית מדי בשביל שחקן מזדמן.

    מימשק המשחק לא אינטואיטיבי וסבוך. בלי עזרת ה WIKI הוא פשוט בלתי אפשרי

    היה חסר לי תסריט לימוד ותרגול האלמנטים השנים במשחק ומערכה בשוטה למתחילים שתייתר התעמקות לא רלוונטית בשלבים הראשונים.

    בקיצור יוצר מדי עבודה, ומעט הנאה ומישחקיות בטווח הקצר.

  3. nsh הגיב:

    טוף, המשחק הזה אכל לי שלוש שעות אתמל בערב, הורדתי מוד עם גרפיקה ועברתי שוב על הוויקי. ובינתיים אף גמד לא מת. חסר לי סיפור מסגרת כלשהו וקו עלילה ליניארי. ואני עדיין לא יודע איך או יכול לשלוט על הגמדים באופן ספציפי או לבחור קדימות למשימות ספציפיות.

    אני גם לא יודע אם יש לגמדים מחשבות טובות או לא וגם לא כל כך ברור לי אם התנחלות הגמדית מספיק מבוצרת.
    רב ההסברים הם למתקדמים+
    יש מצב להתמכרות
    😉

    • איתמר הגיב:

      יפה. עכשיו אתה רק צריך לפתוח חשבון טוויטר בשם אחד הגמדים שלך ולספר מה עובר עליוה 🙂

  4. Sabre Runner הגיב:

    מה שמעניין הוא שהשפרד שהוא מציג היא דיי השפרד שאני שיחקתי. אבל אני נוטה להסכים, בגלל הכתיבה והעבודה הנהדרת של ג'ניפר הייל ושאר השחקנים קיבלנו שפרד שעובדת יותר טוב מאשר שהוא עובד.

  5. Sabre Runner הגיב:

    ועוד בעיה שלי היא שאני רוצה לכתוב לבליזארד להתלונן ואני לא חושב שיש להם כתובת כזאת. לפחות לא למי שלא רשום ל-Battle.Net החדשה.

כתיבת תגובה

