קישורים אדירים

  • ביקורת על משחק האייפון Infinity Blade, עשויה בצורה שאפשר לעשות רק על מחשב, המחקה את אבני היסוד של המשחק. מעולה.
  • מאמר קצר על השפעה שיש למשחקים על המוח מחוץ לזמן המשחק.
  • מאמר המשחקים הכי ארוך שקראתי השנה וכנראה גם שנה שעברה: על ההיסטוריה והעתיד של Square Enix במבט לא סימפתי.
  • לא רק שאנשים שהם לא אני שיחקו בקונסולת הדרימקאסט פעם מזמן, יש עדיין פה ושם אנשים שמפתחים לה משחקים. לא מאמינים? תקראו.
  • איך לשחק במשחק יוצר סיפור – בעיקר במשחקי אסטרטגיה.
  • טור לא קצר על החשיבות של תזמון ביקורות. גילגמש יודע שהמשחקייה לא ממהרת לשום מקום עם הביקורות שלה (וגם לא משחקת במשחקים ביום שהם יוצאים) אבל זה תמיד מעניין לשמוע מה דעתכם.

אז: מה דעתכם? חשובה לכם ביקורת ביום היציאה של משחק?

bee6cd556c94b47a1b644ebfa2bcc43f15bd80af
עם התגית: , , , , , , ,
פורסם ב-כללי
5 תגובות ב“קישורים אדירים
  1. ShmilS הגיב:

    אין חשיבות של ממש לביקורות שיוצאות מהר מבחינתי. חשוב לציין את זה שאני קם מוקדם, חוזר הביתה באזור שבע ומעדיף להיות עם החברה המדהימה שלי בזמן הפנוי שלי במקום לשחק במחשב.
    אי לכך, עדיין לא סיימתי את אססינ׳ס קריד 2 למרות שההמשך שלו מסתכל עלי בעצבות מרשימת משחקי הסטים שלי, יחד עם משחקים כמו כאוס רייזינג, באד קומפני 2, דאוס אקס (חוטא שכמוני, מעולם לא סיימתי אותו), ניו וגאס ועוד ועוד.

    מצד שני, לפני חיי הצבא הסוערים שלי, הייתי גיימר די רציני. ביקורות היו דרך בשבילי לדעת שהמשחק יצא, ואם היה שווה לחכות לו.

    בניגוד לאתרי משחקים, המשחקיה מתמקדת באזורים שונים בעולם הגיימינג ועם צוות מצומצם ומתחלף שלא ייעודי לכתיבת ביקורות, אני לא חושב שזה מתפקידכם למהר ולהוציא ביקורות.

    שלא תבינו לא נכון, אני מאוד נהנה לקרוא את הביקורות שלכם, ובתור אחד שגם כותב מדי פעם ביקורות אני מקווה שאתם נהנים לכתוב אותן לפחות כמוני.

    • איתמר הגיב:

      תודה על התשובה. אגב, אם אתה מעוניין לכתוב ביקורות עבור המשחקייה, צור קשר במייל.

  2. Sabre Runner הגיב:

    זאת כתבה מעניינת, זאת על משחקי אסטרטגיה.
    אני לא רואה את הסיפור במשחקים שהוא מדבר עליהם. המשחקים ההם, מבחינתי הם אסטרטגיה גרידא. יש להם את מקומם, הם יכולים להיות דרמטיים, אבל אני לא רואה אותם כסיפור.
    אני כן מסכים שבהרבה משחקי יריות זה מרגיש יותר כמו לקרוא את הסיפור מאשר לכתוב אותו. וגם בהרבה משחקי תפקידים וסימולטורים וכן הלאה.
    בגלל זה אני אוהב משחקי תפקידים פתוחים כמו Deus Ex, Mass Effect ועכשיו גם The Witcher, בעיקר The Witcher.
    כי במשחק כמו The Witcher, ההחלטות שאני מחליט, לא רק שמשפיעות על העולם ומה קורה בו (זה גם Mass Effect עשה) אלא גם על ההשקפה הפילוסופית והאידיאולוגית של גראלט. זה מרגיש כמו לבנות לא רק עולם וסיפור אלא גם דמות ייחודית (וזה עשוי יותר טוב מאשר ב-Mass Effect).

    • איתמר הגיב:

      אתה לא רואה? חשוב על משחק של Civ, את ההתנהלות שלו, אולי אפילו איך אתה מתאר למישהו אחר מה קרה במשחק שלך- "הקמתי ברית עם הפרסים, נלחמתי ברומים, בניתי את הטאג' מהאל שנייה לפני הסינים ובשנת 1876 ניצחתי את פלשית הברברים הגדולה מהצפון כשבאמצעה הפרסים הארורים בגדו בי, פלשו והרגו את כל המהנדסים שבנו את מסילת הברזל חוצת היבשת שלי".
      זה לא סיםור? בוודאי שכן, ומכיוון שאתה "כתבת" אותו, רוב הסיכויים שאתה קשור אליו יותר.

      • Sabre Runner הגיב:

        כמו שאמרתי, זה יכול להיות דרמה נחמדה אבל אני לא רואה את הסיפור. זה היסטוריה. סיפור דורש עניין אנושי, דמויות שאפשר להתחבר אליהן. מלחמת העולם היא היסטוריה. היו שם הרבה סיפורים אבל תיאור המאורעות לא נחשב כזה. זה רקע.

        נזכרתי עכשיו בדוגמה מאלפא סנטאורי. גם משחק כמו Civilization אבל מדי פעם שומעים שם על סיפורים.
        Richard Baxton piloted his Recon Rover into a fungal vortex and held off four waves of mind worms, saving an entire colony. We immediately purchased his identity manifests and repackaged him into the Recon Rover Rick character with a multi-tiered media campaign: televids, touchbooks, holos, psi-tours– the works. People need heroes. They don't need to know how he died clawing his eyes out, screaming for mercy. The real story would just hurt sales, and dampen the spirits of our customers.

        Morgan Stellartots Keynote Speech, "Mythology for Profit"

להשאיר תגובה

