פורטליזציה (2)

חמוד יותר מהמשחק המקורי?

לא מזמן סיימתי לשחק המערכה לשחקן יחיד של בפורטל 2. לראשונה מזה שנים, אני משחק במשחק בשבוע בו הוא יוצא. זה נחמד, כי הרבה אנשים אחרים שאני מכיר משחקים בו עכשיו, ויש לנו שפה משותפת. מצד שני, זה די מוריד לי את המוטיווציה לכתוב ביקורת מפורטת משלי, הרי יש כל כך הרבה כאלה ברשת. אז מה שעשיתי הפעם זה לאסוף ביקורות וכתבות על משחק שמצאו חן בעיני ואני מציג לכם אותן כאן ביחד, שתחליטו בעצמכם אם עדיף שאני אכתוב בעצמי או לא.

ולמי שרוצה את ה "short-short version": זה יופי של משחק! לכו קנו.

  • לגיימפאד יש אורגיית תוכן של פורטל 2, הכוללת דיון, ביקורת בשני חלקים ואזכורים בפודקאסט.
  • מגזין "הדבק" מסתכל על מה מגניב במשחק. ומשתמש בדומינו!
  • RPS דנים במשחק לעומק…ולרוחב! יש להם גם ביקורת.

אז לכו קיראו (או האזינו) למה שלמעלה, ואם בכל זאת נורא נורא בא לכם לשמוע מה אני חושב על המשחק – טוב, בשביל זה יש תגובות.

עם התגית: , ,
פורסם ב-כללי

להשאיר תגובה

