אני ב"הלם"

הלם, או Impulse באנגלית, הוא שם שירות החנות הדיגטלית למשחקים שפתחה Stardock, ובגדול אין הרבה מה לכתוב עליו מלבד זה שהוא לא טוב כמו סטים, יש בו פחות משחקים, והרבה מהם לא ניתנים לקניה בארץ.

מה שמעניי הוא שבשבוע שעבר השירות נרכש על ידי רשת חנויות המשחקים הענקית (הגדולה בעולם, כמדומני) Gamestop. בתגובה, כמה מפתחי משחקים עצמאיים פרשו מהחנות כפי שאפשר לקרוא כאן, כמחאה על מה שהם מגדירים כהתנהגות הדורסנית והעלובה של הרשת,  ככל שהדבר נוגע למשחקי מחשב ובעיקר למשחקים עצמאיים.

זו נראית כמו רכישה מעניינת, בה גיימסטופ מנסה לפנות לשוק שלא הייתה לה דריסת רגל בו, ואולי גם שיפור אפשרי לאימפולס, עם דחיפה מכיוון הקמעונאות. האם סוף סוף תהיה ל"קיטור" תחרות? קשה לדעת, אם כי אני הייתי שם את הכסף שלי על ואלב.

 

מעבר לכך, הרעיון שמפתח עצמאי מוריד את המשחק שלו מהחנות המקוונת בגלל המעורבות של גיימסטופ נשמע לי מוזר. אמנם החנות ידועה בחוסר חיבתה למשחקי מחשב, אבל לא כדאי להמתין קודם לראות מה הם עושים עם השירות הזה?

 

מה דעתכם, האם זו רכישה שתשנה משהו בשוק?

 

עם התגית: , , , ,
פורסם ב-חדשות
2 תגובות ב“אני ב"הלם"
  1. מורה לאנגלית הגיב:

    הלם = impulse?
    איפה למדת אנגלית?

    • איתמר הגיב:

      או, בכמה מקומות, למרות שספציפית את התרגום של impulse להלם לקחתי משיעורי הנדסת חשמל בטכניון. "אף אחד לא יודע מה זה "מתקף", אבל בדיעבד, יכול להיות ש"דחף" היה תרגום מוצלח יותר לכותרת.

להשאיר תגובה

