לא עובד: CoD:BO

שבור, הרוס, מקולקל

ניסיתי, באמת שניסיתי. בתור כתב משחקים רציני-למחצה חשבתי שכדאי מאוד שאשחק במשחק הפעולה הכי-נמכר-אי-פעם-ביקום Call of Duty: Black Ops (או, כדי לענות את האנשים שלא אהבים שאני עושה את זה: "קריאתה של החובה: מבצעים שחורים"), אבל, לצערי זה לא נועד להיות. התקנתי את המשחק, התקנתי אפילו את הטלאי הגדול, אבל "קודבו" פשוט מסרב לעבוד כמו שצריך על המחשב שלי. הגרפיקה מקרטעת, הסאונד מגמגם והכי גרוע הוא ששוב ושוב המשחק מביא אותי לנקודת רתיחה עם מסך כחול חינני. המחשב שלי עומד יפה בדרישות המומלצות, אבל כנראה שהמשחק פשוט לא אוהב אותי.

הצלחתי לסיים את המשימה הראשונה, אבל את השנייה כבר פשוט לא הייתי מסוגל. העובדה ש"קודבו" גם לא כולל אפשרות שמירה סבירה גרמה לכך שאני אשחק שוב ושוב (ושוב) בקטע הפתיחה של מחנה העבודה ושוב ושוב לא אצליח לברוח משם. אז יסלחו לי מייסון ושאר חבריו, אבל לי נמאס.

 

עם התגית: , , , , ,
פורסם ב-אישי
3 תגובות ב“לא עובד: CoD:BO
  1. Sabre Runner הגיב:

    לפי מה שאני הצלחתי לברר, דרישות המינמום הן:
    Processor:Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
    Memory: 2GB
    HDD:12GB
    Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better

    ויש מקומות שממליצים על GeForce GT240/Radeon HD3870.

    מה יש לך?

    • איתמר הגיב:

      כפי שכתבתי, אין לי בעיה של איכות המחומרה:
      core 2 duo E6750
      4GB memory
      geforce GTX 470

      • Sabre Runner הגיב:

        חשוד מאוד… [מחכך בזקנו ברוב רושם]
        עכשיו אני שוקל איך אני יכול לבדוק את זה. כי אני מאוד מתגאה במחשב המשחקים הנייד שלי. אפילו מריץ Crysis בלי יותר מדי צרות.

להשאיר תגובה

