פרק 101: סיכום 2010

כמה משחקים שיצאו ב-2010.

אז 11.1.11 שמח לכולכם. חשבתי שאולי בתאריך הזה אנחנו נוציא את פרק 111 ונגרום לקריסת של היקום לנקודה יחידה, אבל נראה שצוות הגיבורים שמגן על היקום שלנו (הידוע בכינויו "יקום 31152") חזר אחורה בזמן וגרם לכך שזה יהיה רק פרק 101. נו טוב, זה די קרוב.

לכבוד השנה החדשה ובעקבות היאוש המר שפקד אותי עקב עזיבתו של זיו, הלכתי וחיפשתי לי חברים חדשים. בהתחלה לא מצאתי אף אחד, אבל אז! נתקלתי בפודקאסט המשחקים השני שיש בעברית, הלא הוא גיימפוד, מבית גיימפאד. ובעזרת שלושה מחבריו החסונים הצלחתי להסתכל אחורנית על 2010 למרות צוואר תפוס ולנסות לסכם שנה, שזה דבר בכלל לא קל.

…אז בסוף החלטנו שוב לדבר על משחקים שמשחקים מול מסך מרצד, כולל מה שירגש אותנו ב- 2011.

אתם מוזמנים להאזין, להגיב, להגיד לנו מדוע אנחנו טועים בבחירת המשחק הכי טוב או מדוע המשחק שיש לצפות לו בשנה הבאה הוא Pita Tycoon 23, בין אם כאן למטה בתגובות, או באתר הכחול ההוא, שעוסק בספרים ופרצופים.

אגב, מתוך ארבעת המשחקים שלמעלה יצא לי לשחק השנה רק באחד וגם זה במעט מאוד. מישהו יכול לנחש איזה מהם? בין המנחשים נכונה יוגרל קליק ימני.

[audio:http://pod.icast.co.il/8750d8e5-03e3-4d66-abe8-fb5a4a0e7b37.icast.mp3%5D
עם התגית: , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
6 תגובות ב“פרק 101: סיכום 2010
  1. nsh הגיב:

    אהבתי את הבחירות האישיות והמגוונות שלכם. מכיוון שאין משחקן ממוצע גם אין משחק שיכול להחשב כ "קונצנזוס" אפילו לא פורטל לזמנו. למרות שהוא מתקרב לכך.

    רוב הפוקוס בתוכנית היה על משחקי מחשב. חסרו לי משחקי ה unplugged, כמו משחקי הקופסא והקלפים שמדי פעם אתה סוקר.

    "המשחיקיפוד" היה הברקה מצויינת. תחשוב שמוליק קיפוד עם מקלדת וגייםפד במקום תותים.

    פחות אהבתי את הסאונד של אחד המשחקים שחדר להקלטה. המוסיקה המונוטונית הפריעה לי להתרכז בשיחה בינכם מה גם שלא ממש היתה קשורה לתוכן שעליו דיברתם באותו הרגע.

    שנה מוצלחת לכולכם.

    • איתמר הגיב:

      בגלל שהפרק הזה הוקלט בשיתוף עם "גיימפוד", שעוסק אך ורק במשחקים אלקטרוניים, זאת הייתה ההתמקדות בנושא, מה גם שלא שיחקתי הרבה משחקים "אנלוגיים" ב- 2010, לצערי.
      הפרק הבא יהיה יותר מגוון, אני מבטיח 🙂

      לגבי המוסיקה, זה גם משהו שאופייני ל"גיימפוד" ושלא יחזור בפרקים של "המשחקיה".

  2. Tal Shterzer הגיב:

    לא יודע…
    לא התחבר לי טוב כל המאש-אפ של הקאסט.
    אני מבין שהפרידה מזיו קשה, אבל לדעתי צורת ההתבטאות של "המשחקיה" ו-"גיימפוד" שונות זו מזו והאיחוד לדעתי לא היה מי יודע מה (אני נותן לו 6 מ-10).
    אני גם בדעה שהיו חסרים כל מני בחירות עבור 2010, האם היה תוסף למשחק לוח טוב במיוחד, או משחק נייר ועט כמו מבוכים ודרקונים או מגלי הדרכים (Pathfinder)?
    ומצרף גם ברכות שנת 2011 רוויה במשחקים חדשים וישנים.

    • איתמר הגיב:

      טל, תודה על המשוב. הפרקים הבאים יהיו שונים שוב 🙂
      ב- 2010 יצא לי מעט מאוד (יחסית) לשחק במשחקי לוח ותפקידים, כאשר שיחקתי רק במשחק תפקידים אחד שיצא ב- 2010 (פיאסקו) ובטח שלא יכולתי לבחור "הטוב מ…" בכל מיני קטגוריות.
      כולי תקווה ש-2011 תוכיח את עצמה כפוריה יותר.

  3. ילד פלא הגיב:

    זה לא וירטואל בוי. זה הפאוורגלוב.

    It's so bad.

כתיבת תגובה

