אירועי המאה – איך עושים אתה זה?

כבר זמן מה שאני חושב ומתלבט מה לעשות לכבוד הגעתה הצםויה בקרוב של המשחקיה לתכנית המאה. אם לדקדק, אז הפרק המאה ייצא ב- 28.12.10, שזה קרוב מאוד לתחילת השנה האזרחית- אז למה לא לשלב? או לפחות לעשות את זה בתאריך קל לזכירה.

בעקבות הסקר שבאתר, נראה שמה שאתם רוצים זה ערב משחקים, נקרא לו "המשחקיקון", ואנחנו נשמח לעשות אחד כזה, אולי בשילוב אוכל ובטוח בשילוב צחוקים, אבל יש בעיה: איפה עושים כזה דבר?

אצלי או אצל זיו בבית אין מקום למעל 8-12 אנשים ולמרות שאני רגיל לאכזבות, אני מצפה שלחגיגת משחקים כזו יגיעו איזה 15-20 איש. בגלל החורף אי אפשר לעשות את זה בחוץ; ומקומות שמשכירים חדרים (מסעדות, מלונות, חדרי הרצאות) דורשים מאות עד אלפי שקלים, שזה לא בתקציב שלי- כי לא נראה לי שנצליח לשכנע אנשים לשים איפהשהו בין עשרים לחמישים שקלים על האירוע, מה שגם תלוי בכמה אנשים יגיעו.

אז אני פונה אליכם, קוראינו ומאזינינו היקרים, לרעיונות: יש לכם בית גדול ופנוי? מכירים בעל מסעדה שיעשה לנו הנחה על חדר פרטי? יש לכם חדר ישיבות או שניים בעבודה שניתן להלאים לצורך כיוף או שאולי בא לכם לתרום כמה מאות שקלים למטרה- תגידו לנו, בין אם בתגובות או בדוא"ל.

לכל אלה מכם שאין רעיונותקשריםמניות באפל: האם תבואו לערב משחקים של המשחקיה? ערב שיכלול כמה משחקי לוח וקלפים, קונסולת וידאו אחת לפחות, חטיפים ואולי גם תחרות השלכת אייפונים למרחק וכמובן כל הסיפורים המלוכלכים מאחורי הקלעים של המשחקיה. אנחנו צריכים לדעת לכמה אנשים לצפות, אז אנא ענו על הסקר באתר.

כמו כן, האם אירוע בשישי או שבת זה בעייתי? אם לא תגידו לנו, איך נדע?  הכוונה היא לעשות את זה באזור המרכז, כי זה נוח יותר ליותר אנשים, כולל לנו.

עם התגית: , ,
פורסם ב-אישי, חדשות

להשאיר תגובה

