המשחקים הישנים חוזרים

עדכון: האתר המחודש אמור להיות יותר מהיר, יותר גמיש וכולל יותר אפשרויות אישיות ותמיכה בקהילה. את כל הפרטים תוכלו לגלות בעצמכם.

אז כן, צדקו אנשי האינטרנט שאמרו שהכל תעלול שיווקי, ואנחנו נפלנו בפח, כמו גדולים ורבים. אני לא כועס, אבל אולי הייתי חושב אחרת אם היו לי משחקים אצלם באתר שהפך ללא-זמין עם חשש להיעלמות.

לפני שעות בודדות עלה לאתר Good Old Games סרטון ראשון מתוך ארבעה, בו נזירים (!) מכריזים על הפתיחה מחדש של האתר, ועונים על חלק מהשמועות לגבי "מה השינוי הדול" שיכול להיות. אתם יכולים לראות את הסרטון כאן. צריכים להיות עוד שלושה, והטיימר מורה כרגע על עוד 16 שעות וחצי – אם זה עד הפתיחה המחודשת? האם זה עד הסרטון הבא? איני יודע.

אבל זה בכל זאת משעשע. אני בעד החבר'ה האלה והשרות שהם נותנים. הם גם מתחייבים להשאר ללא DRM וללא תוכנה יעודית שלהם.

מה דעתכם על המהלך?

לסקירה מעמיקה יותר, ממישהו שראה את מסיבת העיתונאים המקוונת (ולא היה עסוק בהכנות לחג), קיראו ב- RPS.

עם התגית: , ,
פורסם ב-חדשות
4 תגובות ב“המשחקים הישנים חוזרים
  1. איתי ברנר הגיב:

    לי רק לא ברור למה הם פוצצו את זה בערך שעה אחרי הודעת הסגירה הפיקטיבית…

  2. ננסק הגיב:

    הא! סרטון חמוד נורא. הם כאלה חמודים.

  3. יהודה הגיב:

    מגניב שהם חוזרים,
    אולי על הדרך הם יתקנו את תוכנת ההורדות שלהם.

להשאיר תגובה

