פרק 92: -צונזר-

השבוע במשחקיה איתמר וזיו צוללים אל תוך העולם האפל של צנזורה במשחקים. השניים מדברים על התוויות וההגבלות שחברות המשחקים יצרו לעצמם ודנים באם יש צורך בצנזורה כלשהי במשחקים. האם משחקים הם אומנות עם זכות לחופש ביטוי מוחלט? או סוג של בידור שאסור שיפגע באף אחד, אפילו אם מדובר בימוי של פיגוע? הקשיבו לתוכנית ושלחו לנו גם את הרעיונות והמחשבות שלכם.

זיו מאשר לילדים קטנים לשחק ב GTA. הלם ותדהמה!

דוגמא חדשה מאתמול: האוסטרים אוסרים על הפצת משחק אנטי-מוסלמי, אם אתם רוצים לדעת יותר, הכנסו לקישור הזה

הקוד של PEGI
הקוד של ה-ESRB
אם בא לכם לדעת יותר על Hot Coffee

להאזנה:

[audio: http://pod.icast.co.il/29ca6273-2883-450c-812f-211cb9b49d88.icast.mp3%5D

אה, כן: יש גם טורניר "מתיישבי קטאן" בסוכות, היו פעם שדים מתחת לכיור ואולי אפל נכנסת למלחמת הקונסולות.

עם התגית: , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
4 תגובות ב“פרק 92: -צונזר-
  1. נדב הגיב:

    הי,

    אני לא הייתי מראה לילדי תכנים למבוגרים, אתה אף פעם לא יודע איך זה יתקבל, ואני בטוח שאתה לא רוצה להשתתף בניסוי.

    בקייץ האחרון בקייטנה הראו לילדים פרקים של הדרדסים, אחד הפרקים היה פשוט סרט פורנו. חלק מהילדים לא הבינו ואחרים, גילאי 6 נבהלו,בכו ואחר כך סיפרו להורים המבוהלים שלהם על מה שראו.

    כששחקתי בזומבים נגד צמחים הילדים לא הבינו את המשמעויות ונהנו מהמפלצות והפרחים שיורים אפונים. בראיה לאחור אני לא חושב שזה היה ראוי ומתאים לגילם (6) ואני לא ממש רוצה להסביר להם למה זומבים אומרים BRAINZZZ ומה הם אוכלים לארוחת הבוקר.

  2. אוקיי, קורה לי משהו מוזר – כשאני מנסה לשמוע את ה- MP3-ים אונליין, הכל עובד לי סבבה. כשאני מנסה להוריד את ה- MP3 למחשב ואז לשמוע אותו, אני מקבל Input Not Valid. לעוד מישהו זה קרה?

    אולי אני צריך לעדכן את ה- Media Player על המחשב הזה…

להשאיר תגובה

