תוכן משחקים עברי חדש

כן, כן, אני יודע שאתם מתים לשמוע איך היה בג'ן קון. מכיוון שרק הבוקר המזוודות שלי עם ההקלטות, התמונות והמשחקים טרחו לחזור לארץ, לא היה לי חומר לפרסם (תודה רבה לדלתא ואל על). אני מקווה שעד שבת אני כבר אוציא משהו רלוונטי, אם לא כבר מחר. והתמונה של הקורא האלקטרוני החדש של סטימצקי? אה, זה סתם כי זה בעברית, או Eברית.

בינתיים, נשהה אתכם בכמה דברים שגיליתי לאחרונה:

  1. בלוגים על משחקים בעברית- בין אם הם חדשים או שפשוט לא הכרתי (ותודה לגיא מהקלשון הדיגיטלי):
    • Gamer-Daddy: איתי, לשעבר מהפאנבויז, חולק את ידיעותיו ומחשבותיו על משחקים.
    • SelectBlog: בלוג תמונות וקטעי וידאו מעניינים סובבי משחקים.
    • אנטי-תזה: לא בדיוק ברור מה התזה אליה מתנגדים, אבל שיהיה.
    • פינת השף: אוסף קטעי חדשות ומחשבות על משחקי קונסולה.
    • תרעומות של גיימר שמאלני: כן, זה שם של בלוג חדש. שילוב עסיסי של פוליטיקה ומשחקים. משחקוליטיקה?
  2. פודקאסט משחקי וידאומחשב חדש בעברית: גיימפוד, מבית גיימפאד. עוד לא האזנתי לפרק היחיד שהם שחררו, אבל אני בטוח שהוא מצוין, כי הוא בא מבית טוב. עכשיו רק לחכות שהם יוציאו גיימפון?
    עם התגית: , , ,
    פורסם ב-חדשות

    להשאיר תגובה

