ג'ן קון 2010

כמה שאני אוהב אתכם, קוראיי היקרים.

זאת הסיבה היחידה שבגללה אני לוקח חצי שעה הפסקה בלו"ז הכנס העמוס (והמפוזר על פני כמה בלוקים עירוניים) כדי לספר לכם קצת מה קורה.

אז, בתמצות:

  1. אני בג'טלג, אז פספסתי מפגש חברתי של מאזיני הפודקאסט fear the boot אתמול כן פגישה עם פודקאסטר אחר.
  2. אני בג'טךג, אז לא הצלחתי כמעט לישון בלילה.
  3. אני בג'לג, ולכן אני חוזר על עצמי.
  4. היכל המוכרים ענק כרגיל ומלא דברים מעניינים, כולל משחק מיניאטורות המשלבים מחשב, מתקנים מתנפחים לילדים ובחורות שמוכרות תמונות שלהן בתחפושות חושפניות (לא לילדים).
  5. את הפרטים על כל אלה תוכלו לשמוע בפרקים שיצאו אחרי הכנס.
  6. נרשמתי למשחק mechwarrior אך הוא המנחה לא הגיע. במקום זה שיחקתי ב- Shard.
  7. ערן אבירם ואשתו כאן איתי בכנס, והם כיפיים
  8. בכלל, הכנס הזה מגניב ולא רק בגלל שיש תמונה שלי מלפני שנתיים בקטלוג הרשמי.
  9. ארגנתי למחר בבוקר ארבעה ראיונות בשעה. נקווה שלא יהיה לחוץ 🙂
  10. יש אינטרנט חינם במרכז הכנסים שמתנתק לי כל הזמן. במלון יש אינטרנט סביר, אבל לא בחינם.

זהו בינתיים, עוד פרטים תוכלו לראות בטוויטר שלי: http://twiter.com/game_itamar

עם התגית: , , , ,
פורסם ב-חדשות
תגובה אחת ב“ג'ן קון 2010
  1. רן לוי הגיב:

    אתה באמת בג'טלג- הצלחת לאיית את המילה ג'טלגב בשלוש צורות שונות 🙂
    חוץ מזה, אני מקנא בך נואשות!

להשאיר תגובה

