פרק 87: מק עובד על קיטור(ו)

mac steam

השבוע במשחקיה אנחנו פוגשים את הגלגול השלישי של רן לוי, לאחר ששני השכפולים הקודמים שלו חוסלו והוצאו מהמשחקייה. כדי להקל את חדירתו של השכפול השלישי אל בין כפליה הרכים והמזינים של המשחקיה מדברים איתמר והשכפול – או כפי שהוא מכונה לעיתים, זיו קיטרו – על משחקים במק.
מה זה הדבר הזה בכלל משחקים במק? איך הם עובדים על החיה המוזרה הזו? מה עשתה הפלטפורמה של Steam למשתמשי מוצרי חברת התפוח הנגוס ואיך כל זה קשור למשחקים על פלטפורמות ניידות. הצטרפו לפרק המסחרר של המשחקיה – במהירות בה דברים קורים שם תרגישו לא פחות כיף מאשר על רכבת הרים.
לאור בקשת כמה מהגולשים, החלפנו את הנגן בלינק להורדה. אתם עדיין יכולים להאזין דרך הנגן בעמוד הראשי. נשמח לשמוע מה דעתכם בנוזא.
עם התגית: , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
8 תגובות ב“פרק 87: מק עובד על קיטור(ו)
  1. ניר הגיב:

    יש לי שאלה לזיו.
    אתה דיברת על כך שהמשחקים שלך לא עלו לך כשניסית להריץ את המשחק נכון? אמרת משהו בגלל הפורטים…
    מצאת פיתרון לכך?
    אני שואל את זה בגלל ששני משחקים אצלי במק (מק מיני דגם 2009)- HL2 ו-CS:S לא עובדים לי, ואני שמתי לב שב-Activity Monitor כתוב לי משהו על ReportCrash שנפתח.
    אתה חושב שיש קשר? אני אשמח לשמוע את דעתך.

    נ.ב
    פודקאסט מעולה!

  2. תומר הגיב:

    בהצלחה זיו =]
    פסגת הפודקאסטים קשורים כולם חחח רן ביחד עם זיו בתוכנית על כתיבה שרן עם הפודקאסט הגדול בארץ והקים את המשחקיה עם איתמר שמנחה אותה עם זיו חחח..
    כבר שמעתי את הפרק של מופע המק מצפה לפרק טוב =]
    אגב איתמר-הגיע החולצה, [רק אבישי איכז עם האוריאו שלי =]. תודה רבה.

  3. דוד221 הגיב:

    בהצלחה זיו קול חדש בפודקאסט!!!

  4. זיו קיטרו הגיב:

    ניר – לא מצאתי שום פיתרון, והחבר'ה ב-steam לא ממש הגיבו. הדרך היחידה הייתה לסגור את החיבור לאינטרנט ואז הוא הפסיק לנסות להתחבר ונתן לי לעבוד, אבל זה היה ב-offline mode.

    תודה תומר ודוד.

  5. יובל הגיב:

    תוכנית מצוינת 🙂

    באשר לקיטור: מישהו מכיר דרך בטוחה לרכוש משחקים שחסומים בישראל? Singularity, למשל.

  6. איתי ברנר הגיב:

    לא קרה לי שסטים לא עלה, אבל זה ידוע שתוכן חסום פשוט לא מופיע בחיפוש או במסכים השונים , אלא אם כן אתה מקיש את הקוד שלו ידנית. לפעמיים יש תוכן כזה שמופיע בחדשות ואז הפורומים מוצפים בתלונות של כל מי שלא חי בארה"ב…

  7. אבישי הגיב:

    לגבי משחקי לוח לאייפאד –

    א – לגבי פלסטיקה – תמיד אפשר למכור סטים של חלקים בנפרד ולשים אותם על האייפאד… נגיד קוביות שכל נקודה שלה מוליכה ולכן האייפאד יודע מה גולגל.

    ב – לגבי הסתרת נתונים – מה הבעיה להסתיר עם היד, וכשהיד לא שם האיזור פשוט נצבע ע"י המסך?

    לא יודע אם זה עוזר למישהו, אבל באמת שיש הרבה דרכים יצירתיות להכניס ממשקים נוספים למסך מגע כל כך מדוייק.

    • איתמר הגיב:

      א- אפשר, אבל אתה מייקר ומסבך את העניין. האמת שזה די דומה למה שמיקרוסופט מציעים עם ה- surface.
      ב- המסך קטן מכדי לאפשר בנוחות ליותר מאדם אחד לשים עליו את היד, מלבד זה שכל שניה לשים ולהוריד את היד מהמסך כדי לזכור את הנתנים שלך נראה לי לא נוח.
      אבל תמשיך להציע רעיונות!

להשאיר תגובה

