אוי, כבר נגמר?

בלי לשים לב אני מסתובב באוזניים שלכם כבר שנה וחצי ו35 פרקים (+/-).
אני עוד "זוכר" איך הכל התחיל כשפגשתי את איתמר ב"אי-כנס" הראשון לפני שנתיים וואחרי הפעלת לחץ מתון וקצר הסכמתי (פרק הניסיון שלי – פרק 51) לנסות להיכנס למגפיו של רן שבשל שינויים גיאוגרפיים ודמוגרפים נאלץ לנטוש את הספינה בזמנו. אחרי סדנא קצרה בעברית (לא הצליח הא?) התחלתי לגבב את משנתי על המון נושאים ולהטריד מרואיינים, כך גיליתי נושאים חדשים שלא הכרתי ("מציאות חילופית" פרק 53) חקרתי לעומק נושאים שאהבתי עוד מהבית ("סייברפאנק" פרק 58), הכרתי את עולמות, ביגור ואת המאבקים הפוליטיים בסצנה ואפילו שברנו שיא או שניים של המשחקיה (פרק 74 – "עידן הדרקון" כבר מככב ברשימת המואזנים ביותר, פרק 85 – "אנחנו מקליטים דברים" תופס גובה במהירות שיא ואציין גם את פוסט הלינקים המפורסם של הרמז).
לצערי בעקבות שינויים דמוגרפים דומים לאלו של רן אני נאלץ להקטין את השקעתי במשחקיה ולהשאיר נעליים מצוחצחות למי שיחליף אותי בפרויקט (איך אומרים בעיברית פרויקט?) הייחודי הזה. אני מקווה שעוד אזכה להשמיע את דברי בפרקים עתידיים (יש איזה ראיון מיוחד בקרוב….רמז רמז) ומכיוון שיש לי כבר כמה רעיונות אני בטוח שבדיוק כמו לפני ובמהלך השתתפותי בפרויקט אמשיך להעביר מסריים חתרניים גם במדיות אחרות.
היה באמת כיף ומעניין, נשתמע…
עצוב,
ניר

"לא איתמר, אתה לא יכול קלפים בשרוול"

עם התגית: ,
פורסם ב-אישי, כללי
11 תגובות ב“אוי, כבר נגמר?
  1. תומר הגיב:

    באסה = אבישי, הפאנבויז נעלמו… בהצלחה בהמשך וכבוד לאיתמר על ההתממדה 🙂

    • איתמר הגיב:

      אבישי לא נעלם לדעתי, הוא רק בתקופת מבחנים ועובד ביחד עם games.
      לגבי הפאנבויז, אני ממליץ לך לחכות לפרק הבא של המשחקיה.

  2. יובל הגיב:

    שמעתי את ההודעה עוד אתמול, אבל לא מצאתי את המלים. אנסה בכל זאת: זה בהחלט מצער (אני מניח שאפילו באופן אישי, אותי ואת שאר המאזינים) שאתה עוזב, אבל אתה בהחלט יכול להיות מרוצה מתרומתך הנהדרת לתוכנית, לעולם המשחקנות ולעולם הפודקאסטים.
    אשמח לשמוע שוב את קולך מדי פעם, ואולי גם בעברית 😉

    אגב- מיזם 🙂

  3. איתמר הגיב:

    אני רוצה להודות המון לניר, על עבודתו הרבה והחברה הנעימה שהוא תרם בתקופה הזו. למדתי ממנו כמה דברים, ויש עוד כמה שהוא החביא ולא רצה ללמד אותי 🙂

    בכל מקרה, אני בטוח שכולנו עוד נשמע ממנו ומאחל לו המון שעות שינה!

  4. Allx הגיב:

    שמעתי את ההודעה עוד אתמול, אבל לא מצאתי את המלים. אנסה בכל זאת: זה בהחלט מצער (אני מניח שאפילו באופן אישי, אותי ואת שאר המאזינים) שאתה עוזב, אבל אתה בהחלט יכול להיות מרוצה מתרומתך הנהדרת לתוכנית, לעולם המשחקנות ולעולם הפודקאסטים.אשמח לשמוע שוב את קולך מדי פעם, ואולי גם בעברית
    +1

  5. רן לוי הגיב:

    ניר, אני ואתה צריכים לפתוח פודקאסט 'פורשי המשחקייה' או משהו כזה 🙂
    זו ההזדמנות לפרגן לאיתמר, שהיה תמיד ועודנו הרוח החיה מאחורי המשחקייה. ג'ינג'י, אל
    תשכח אותנו כשתהיה עיתונאי משחקים מפורסם! זרוק לנו עצם 🙂
    רן

    • איתמר הגיב:

      רן, אכלתי עוף אתמול, אני חושב שנשארה איזו פולקע.
      ובתור האיש שמאחורי הפודקאסט הייעודי הכי פופולרי בארץ, אני חושב שאתה זה שצריך לזרוק חלקי שלד לאחרים.

  6. sa הגיב:

    באמת היה נחמד כל עוד זה נמשך. בהצלחה עם ההתמודדות עם השינויים הדמוגרפיים..

    ההמשך הטבעי הוא כמובן לשאול האם כבר ידועה זהותו של המחליף 🙂

    • איתמר הגיב:

      המחליף כבר נבחר ומוכן להכנס לתפקיד בפרק 87. רמז: זה שם שאתם מכירים.

  7. Ziv Kitaro הגיב:

    ניר!!! זה יהיה כל כך עצוב בלעדייך. אני אגעגע.
    ורק בגלל שרן אמר, אז נכון צריך לפרגן לאיתמר בהחלט על התוכנית המצוינת ועל העובדה שהוא לא מתפשר על איכות בין אם של התוכנית ובין אם של המשתתפים בה.
    המשחקיה היא מהפודקאסטים החשובים בארץ וטוב לראות שהיא רק הולכת ומתפתחת.
    מקווה לשמוע את מירצקי בעתיד. ובהצלחה לכולם.

  8. De-Panther הגיב:

    היה שלום ותודה על הדגים(?)

    בהצלחה בהמשך

    כל הכבוד לשניכם על אחלה של פודקאסט.
    כבר יש מחליף?

להשאיר תגובה

