פרק 84: מבוא למשחקי לוח

הענתיקה

למה זה טוב, משחקי הלוח האלה? אילו סוגים קיימים? מה חשוב במשחק למתחילים? מה הם נותנים שאין במשחקי וידאו ולמה מונופול הוא דוגמא גרועה מאוד-  אילו רק חלק מהשאלות עליהם נענה בפרק זה.

בנוסף תוכלו לשמוע גם סקירה של משחק הלוח "ענתיקה" (ראו תמונה) ומדוע הוא ממש ממש מגניב. כמו כן מוזכרים "מתיישבי קטאן", Incan Gold ומשחקים אחרים.

כמו כן, ברכות לתומר שזכה בתחרות שלנו, לא לשכוח שיש לכם עד יום שבת להשתתף בתחרות Dragon Age!

להאזנה:

לחצו כאן.

עם התגית: , , , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
7 תגובות ב“פרק 84: מבוא למשחקי לוח
  1. sfsw הגיב:

    אני הייתי ממליץ על מאנצ'קין(פשוט, מהיר, כייפי ומצחיק) ועל ריסק(יש סיבה שעדיין משחקים בו)

    • איתמר הגיב:

      א- מנ'צקין הוא משחק מצוין, אבל אנחנו התמקדנו במשחקי לוח. אם אני אכור, נדבר עליו בעתיד ב"מבוא למשחקי קלפים".
      ב- זה שעדיין משחקים ריסק לא אומר כלום…עדיין משחקים מונופול, למשל. בכל מקרה ריסק הוא נחמד אבל יש לו כמה חסרונות, שנדמה לי שדיברנו עליהם בתכנית.

  2. עידו הגיב:

    אפשר לקבל קישור לפורום של אותו אחד שמופיע בפודקאסט ?

  3. עידו הגיב:

    תודה רבה.
    אני מחפש משחק לשניים עד 6 משתתפים.
    לא יקר מדי, עדיף אחד שלוקח כשעתיים שלוש, בלי קוביות ומזל, בלי שצריך לכתוב בעט ובעפרון. משהו עם הרבה משא ומתן. יש סיכוי שאני אזמין ואאסוף מחו"ל (ניו יורק או לונדון) אז אפשר להתחשב גם בזה.

    • איתמר הגיב:

      מיד קפץ לי לראש המשחק Diplomacy.
      אני בטוח שבפורום בתפוז יכולו להציע לך דברים נוספים.

    • Sabre Runner הגיב:

      יש משחק דיי חדש מ-Steve Jackson Games שנקרא Nanuk. בו כל אחד משחק צייד אינואיטי שמנסה להנהיג את הציד הכי טוב או להפיל את האחרים. זה כולל הימורים (אלמנטים של פרודו), תחמון ושכנוע אחרים.

להשאיר תגובה

