עוד משחקים חדשים על המדף!

מדף....וגם משחקים

קודם כל: לא לשכוח את הפרק החי ביום רביעי, ה- 3.3 בשעה שמונה בערב! פרטים בקרוב.

אני מניח שרובכם לא שמתם לב, אבל יש כיום שלושה פודקאסטים (או "שידורי רשת") שהמשחקיה מוציאה: בנוסף למשחקיה עצמה, יש את יומן המשחק של dragon age (עם כל שבעה האנשים שעוקבים אחריו) וגם את פודקאסט ה"כשמו-כן-הוא" משחקים חדשים על המדף, ובו כל שבוע אני מפרט קצת על המשחקים החדשים שעולים על מדפי החנויות בישראל.

אני יודע שאנשים רבים רק מתעניינים בתאריכי היציאה העולמיים (והמוקדמים יותר) של משחקים. בין אם זה בגלל שהם מורידים את המשחק בצורה פיראטית, או סתם קונים מחנות מקוונת זו או אחרת. אבל עדיין נראה לי שיש טעם במידע הזה, כי הרבה אנשים עדיין קונים בחנויות, ורוצים לדעת מה יש חדש. עם זאת, מכיוון שאני לא מקבל שום תגובות, אני לא בטוח שכדאי לי לעשות את המאמץ- לחקור, להקליט, לערוך ולהעלות, זה לא מעט עבודה.

אז אם השקט מצד המאזינים יימשך, אני אפסיק את התכנית. בינתיים אני נותן לזה…עד סוף מרץ, נאמר.

והשבוע: סגה במלחמה וסגה במירוצים.

עם התגית: ,
פורסם ב-כללי
2 תגובות ב“עוד משחקים חדשים על המדף!
  1. כרמל יערי הגיב:

    אם..
    אני מדסר רק בשביל עצמי אבל לדעתי זה מאמץ שמושקע לשווא,
    אם מישהו רוצה להעתעדכן הוא כול לעשות את זה יותר בפשטות רק מלהסתקל על קטלוגים באינטרנט או על אתרי סקורים..
    אולי תשקלו להפוך את זה לפינת המלצות השבוע בתוכנית הראשת או משהו כזה אבל לדעתי זה מיותר בפורמט הזה כרגע..

  2. swym הגיב:

    אני גם לא רואה כל כך טעם בסקירה של משחקים שמגיעים לישראל, אבל אולי זה רק בגלל שאני לא מזמין את המשחקים שלי מישראל (ותמיד יצאתי מנקודת הנחה שהם לא באמת מתעכבים לעומת ההפצה העולמית, כי כבר לא מתרגמים חוברות הוראות של משחקים)

להשאיר תגובה

