פרק 77: חיריית החלל ושכירת משחקים

פרק 77, שזה רק פסע ממספר המזל 777, של המשחקיה מתחלק יפה לשניים:
ה-70 זהו מספר החתיכות (בערך) מהן אפשר להרכיב חללית במשחק הלוח הישראלי Space Junkyard.
אנחנו משוחחים עם מפתח המשחק, גלעד ירניצקי, שהוא גם מקים פורום משחקי הלוח בתפוז וממקימי איגוד משחקי הלוח הישראלי, על המשחק, הפורום, הקהילה ומשחקי לוח בישראל. וגם יש לו פודקאסט!

ה-7 הוא מספר המשחקים (שוב, בערך) שניר קיטרו קיבל לרשותו במהלך תחקיר בו הוא בדק את שרות השכרת משחקי ה- PS3 החדש של Game2Rent. תוכלו לשמוע מה זה, איך זה עובד והאם ניר חזר מרוצה…

אל תשכחו גם את מפגש המאזינים מחרתיים!

להאזנה, ליחצו כאן

כאן.

עם התגית: , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
7 תגובות ב“פרק 77: חיריית החלל ושכירת משחקים
  1. כרמל יערי הגיב:

    היי המשחקיה!
    ראשית, פרק נהדר.
    לגביי המפגש, לא יסלקו אותי מהבר כי אני קטין נכון?
    שנית רציתי לציין שיש כבר משחק כזה דומה מאוד בקונספט למשחק חלל.
    ושלישית, עם מה ניר שיחד אותך כדי שתיתן לו את המנוי? זה היה זמן פנוי הא?
    חח בכל מקרה אהבתי ונתראה בחמישי!

    אה כן וממש צחקת מהבדיחה בסוף הפרק!

    • איתמר הגיב:

      היי כרמל. אני שמח שנהנית. אני אבקש מניר לוודא שאין בעיה עם הפאב.

  2. כרמל יערי הגיב:

    צחקתי

  3. swym הגיב:

    המפגש באמת עדיין בתכנון להיום? כי עם מזג האוויר שרץ בחוץ זה נראה לי קצת בעייתי מבחינתי.

    • איתמר הגיב:

      כן, כן, נפגשים היום.
      אנחנו לא ניתן למשהו קטן כמו סערה להפריע לנו.

      "מה, אתה עשוי מסוכר" וכו' כו'

  4. אריה הגיב:

    הגיע הזמן שהשירות הזה יגיע לכל הארץ, ואני מקווה שהוא יצליח, אבל התמחור המבלבל של המנויים – מנוי לחודש למשחק אחד זול יותר כשמחדשים אותו כל חודש, ממנוי של שלושה חודשים, והמנוי של השני משחקים לחצי שנה זול יותר מהמנוי לשני משחקים לשנה שלמה, כשמחדשים אותו.

    חלק מהקפיצות בזמן המנוי מוזילות את המנוי בצורה ניכרת, אבל זה יותר מדי מבלבל ומסורבל.

    הרעיון של השכרת הקונסולה בתוספת למנוי הוא נחמד. כשיתווספו קונסולות ומשחקים זה יהיה יותר מושך, ואני מקווה שזה ישרוד, אבל התמחור צריך להשתנות. אם עדיין רוצים להשאיר מחיר היכרות נמוך כדי למשוך אנשים, אפשר לצרף חבילת היכרות זולה. אין היגיון בזה שאדם שמתחייב להיות לקוח משלם – לזמן ארוך, צריך לשלם יותר מאדם שמתחייב לזמן קצר.

    יכול להיות שזה בגלל שכתוב שהחודש הראשון הוא במחיר מיוחד, אבל לא מבהירים כמה יעלה לחדש את המנוי מחודש לחודש – אם אם אפשר בכלל, אחרי חודש ההכרות הראשון.

    למען הסר ספק, אני שולח לחברה דוא"ל עם אותן השאלות/ביקורות.

    פרק טוב.

  5. אריה הגיב:

    עדכון: אחרי לחיצה על שלח שמתי לב לאותיות הקטנות. זה יהיה 109 ש"ח לחודש אחרי חודש הכרות. אני מאשים את העייפות – עבודה, עבודה ועוד עבודה. אני אבדוק את ה FAQ אחר-כך (רק רפרפתי בו). הביקורת עדיין קיימת – של התמחור המבלבל, אבל נוסח הדוא"ל ישתנה, ולכן אני דוחה את שליחתו, עד שאני אתאפס. מת מעייפות…

כתיבת תגובה

