קיטורים וקישורים

נתחיל בקיטורים: קר לי.
חורף, גשף, סגרירי… אני די מחבב את כל אלה, אבל ברגע שקר לי זה כבר לא כיף. אני יותר בחור של לשבת בבית מחומם ולראות ברד משתולל בחוץ או אולי אפילו ללכת ברחוב בו הכביש הפך לנחל כשאני מכורבל בתוך מעיל עבה. כל העניין הזה של "קר ורטוב" זה לא כיף גדול.
אני גם שונא את החום וההזעה של הקיץ, כמובן.

קיטור נוסף הוא שאין לי זמן לשחק. מותקנים לי בערך 15 משחקים על המחשב ובקושי יש לי שלוש שעות בשבוע לשחק. בהתחשב בעובדה שאני משחק (ומקליט) את "עידן הדרקון" עכשיו, כנראה שלא אראה אף משחק אחר עד יוני. ההקרבות שאני עושה בשביל המשחקיה…והעובדה…והמשפחה.

טוב, עכשיו אפשר לעבור לקישורים:

  • יומן משחק זה משהו מגניב, לדעתי, בגלל זה אני עושה אחד ל- DA:O. יומן מגניב במיוחד עשו הכותבים של RPS שהם שיחקו במשחק האסטרטגיה הגיהנומי Solium Infernum. זה ארוך, זה כתוב היטב וזה משתי (או ארבע) נקודות מבט שונות. מומלץ בחום.
  • אם אתם רוצים לקנות את המשחק העצמאי הפתלתל הזה, כאן תמצאו קוד להנחה של 5$.
  • בבלוג הזה טוען האקר שהוא הרחק בדרכו לפריצה של ה-PS3. האם השריון של סוני נפרץ אחרי כל כך הרבה זמן? נמשיך לעקוב.
  • בעקבות SI, עולה השאלה "מהם משחקי אינדי?" – הנה רעיונות מכמה מפתחים.
  • us.akinator.com – ינחש לכם על מי אתם חושבים.
  • תחרות ה- RPG superstar של פאיזו הגיעה לשלב הבא. מי ייכנס בבום לתעשיה הזו?
  • והקישור המתחייב למשחק פלאש- הפעם זה Civilization Wars
  • מחר, יום רביעי, אפל צפויה להכריז על השקת מחשב הלוח שלה. האם היא תהפוך את עולם המחשבים הניידים על ראשו? האם המחשב הזה ייצור שוק חדש למשחקים כמו שהאייפון יצר, או אולי יהיה העזר האולטימטיבי למשחקי שולחן, כנו ה- Surface של מייקרוסופט,רק אישי? מה דעתכם?
  • אגב, אולי גם סטיב ג'ובס הוא גיימר?
עם התגית: , , , ,
פורסם ב-חדשות, כללי

להשאיר תגובה

