יומן Dragon Age: Origins- חלק ראשון

נסיון ראשון מסוגו במשחקיה – איתמר משחק ורץ לספר לחבר'ה!

האמת שכבר מזמן חשבתי לכתוב יומן מסע, כביכול, בתוך עולם משחק, אבל חוסר זמן או משחק מתאים גרם לי לדחות את זה. ההזדמנות לשחק ב Dragon Age: Origins שבאה עליי עכשיו החזירה את הרעיון הישן לחיים והחלטתי גם לעשות משהו טיפה אחרת- להקליט את זה ולא לכתוב. למה? שאלה טובה- אני מניח שזה ההרגל של הפודקאסט.

בכל מקרה, הפעם תוכלו לשמוע קטע קצר (שלוש דקות) המתאר את השעה הראשונה שלי עם המשחק.

אני אשמח מאוד לקבל משוב מכם לגבי הקטע- מה דעתכם, מה מעניין אתכם לשמוע, מה משעמם וכדומה.

dragon_age_1

הערה לא קשורה: יצא גם פרק חדש של "משחקים חדשים על המדף. האזינו גם לו.

עם התגית: , ,
פורסם ב-אישי
4 תגובות ב“יומן Dragon Age: Origins- חלק ראשון
  1. א. הגיב:

    מעניין שכל דמות שאתה בונה, סיפור הפתיחה הוא אחר. נראה לי לפחות…שלי היה מג, ועד המפגש עם הגריי וורדנס, הסיפור היה שונה.,
    בקיצור-יוזמה מבורכת, יעניין לדעתי את מי שמשחק בו-זמנית במשחק ועוד יותר את מי שבאותם שלבים כשלך, השאלה היא: כמה אנשים כאלה יש??

    בכל מקרה: אני משחק כבר כמה שבועות, אז עצה קטנה להמשך: תתמקצע בדמות, ואל תעשה אותה רב גונית מבחינת יכולות, אחרת קשה לצלוח את הקרבות הקשים, אם אתה בינוני ביכולותיך. לפחות לקוסמים מבינינו.

  2. עידו הגיב:

    נשמע מאוד נחמד.

    אותי יותר מעניין לשמוע איך המשחק הזה עובד וכו'

  3. Diceman הגיב:

    עוד כאלה.

  4. פאזי הגיב:

    נחמד. גם אני במתחילים. בחרתי בקוסם אנושי – וכמובן שסיפור הפתיחה שלי שונה בתכלית. ואכן, קוסמים מתחילים הם די חסרי תועלת מלבד יכולותיהם בתחום הריפוי. יש לקוות שהעניין ישתנה, שאחרת אשחוק במהרה את כפתור הload.

להשאיר תגובה

