קיש פטריות? לא, קישורים!

מממ...פטריות

אהמ, טוב, בואו נתעלם ממשחק המילים הנוראי שהשתמשתי בו לכותרת. פשוט תתנהגו כאילו זה לא קרה.

אז מה יש לי בשבילכם היום? אני שמח ששאלתם:

  • 100 עוגונות בצורת משחקים – בחורה מוכשרת אפתה ועשתה מזה משחק טריוויה. אני זיהיתי 41 משחקים, כי את רוב השאר לא שיחקתי. כמה אתם מזהים?
  • אם אתם רוצים לדעת עוד על משחק אב"א מעוות-שכל הכולל חזרה בזמן, עיברו לנקודה האחרונה.
  • תוכן נוסף להורדה, או DLC. אנשי RPS מסבירים איך צריך לעשות את זה נכון. מה דעתכם?
  • ואם כבר מדברים על דברים נכונים- המדע חוקר השפעת משחקים עלינו.
  • גיימר מעלים כתבה קצרה המחביאה, אולי, התוכה את עתיד תמחור המשחקים.
  • הם גם עוקבים אחרי משחקון הפלאש שדיברנו עליו, ומשוחחים עם המזמינים, שעוררו אצלנו בתגובות כל כך הרבה כעס.
  • חיזרו לנקודה השנייה. לא, סתם – יש כאן קישור.
עם התגית: , , ,
פורסם ב-חדשות
4 תגובות ב“קיש פטריות? לא, קישורים!
  1. […] הזכירו” בעצמם כל מיני סיכומי שנה ועשור וכך גם הבלוג של המשחקיה, ואני רק אוסיף למדורה את 12 הבחירות המוצלחות של Gamasutra […]

  2. כרמל יערי הגיב:

    הקיש נראה טוב ועושהב לי חשק לאפות.
    לגביי הקישורים, העוגות זה מדהים!
    והמשחק הזה נראה כמו משהו מבריק!

  3. כרמל יערי הגיב:

    אה כן, לגביי הסקר, אני קונה חמישים חמישים, בחול ובארץ, אבל בארץ, אף פעם לא מהחנות אלה בכנסים..

  4. Sabre Runner הגיב:

    אני זיהיתי 50 מתוך המשחקים. הרבה מהם פשוט משחקי ילדים אמריקנים ישנים שלא כולם הגיעו אלינו.

להשאיר תגובה

