מפגש המאזינים הראשון

שלום לכל הקוראים והמאזינים.

בשעה טובה (כנראה) ומוצלחת (אולי), החלטנו סוף כל סוף לממש את האיום שלנו ולגרום לכם לפגוש אותנו פנים אל פנים (או פנים אל אגרוף, ברך, חרב או מה שיש לכם שרוצה לפגוש את הפנים שלנו).

הארוע המשמח יקרה ביום חמישי, 4.2.10 בשעה 20:00 בפאב "ראש פינה" אשר ברחוב ברודצקי 17 בתל אביב, העיר ללא הפסקה. ליתר דיוק, כאן (ליחצו להגדלה):

בנוסף לשיחה מרגשת על "המשחקיה, איפה ולאן?" שם תוכלו לומר לנו כל מה שהתביישתם לכתוב בתגובות, אנקדוטות משעשעות של מאחורי הקלעים וצחוקים לרוב, אנחנו מתכוונים לארגן את האפשרות לשחק Rock Band, כיאה לתכנית משחקים. אתם גם מוזמנים להביא משחקים משלכם (שש-בש?) לחגיגה.

מה שחשוב הוא:
א- שתבואו, רצוי עם מצב רוח טוב, שאלות נוקבות, או שניהם.
ב- שתודיעו לנו שאתם באים. בין אם כאן בתגובות, או דרך פייסבוק, טוויטר, או סתם במייל (itamar @ hamishakia.co.il) כך שנוכל לדעת לכמה אנשים לצפות, ולהתארגן בהתאם. יוני דואר לא יתקבלו.


הערה חשובה: קבענו את האירוע בפאב מתוך הנחה שרוב מאזינינו הם בני 18 ומעלה. אם אתם לא, או שאתם סתם לא סובלים פאבים, אימרו לנו, ויש סיכוי שנעביר את המפגש לבית קפה שכן.

עם התגית:
פורסם ב-כללי
8 תגובות ב“מפגש המאזינים הראשון
  1. דוג הגיב:

    אני פחות מ18,
    אין מצב שאני בא, אבל אני עדיין מאזין.

  2. swym הגיב:

    ברודצקי 17 בתל אביב? אם זה צפונית לרוקח זה לא באמת תל אביב 🙂
    זה נראה יותר קרוב לראש פינה עצמה. בטח בגלל זה השם של הפאב…

    • איתמר הגיב:

      זה בפרבר הרמת-אביבי של המטרופולין תל אביב-יפו 🙂
      זה אומר שאתה מגיע? או שאסור לך לחצות את רוקח?

      • swym הגיב:

        אני צריך לבדוק אם אמא תרשה לי כל כך רחוק. אבל אם זה יוצא לפועל אז נראה לי שכן.

  3. כרמל יערי הגיב:

    כנראה שאני לא מגיע… 😦 יש סיכוי שתדחו בשבוע?

  4. אליאב הגיב:

    אני כנראה אגיע, נראה בטוח יותר קרוב לתאריך עצמו.

  5. Sabre Runner הגיב:

    כנראה שלא אוכל להגיע. יותר מדי מבחנים קרובים אחד לשני.

  6. שניר דוד הגיב:

    אני מניח שלפאב לא יכניסו מי שלא מלאו לו 18, אז כנראה שאני לא אגיע.

להשאיר תגובה

