לנסות בחינם, לתמיד.

משחקי מ4 (שכחתם שהכוונה ל"מרובי משתתפים מסיביים מקוונים"?) הם תחביב שצורך הרבה זמן ולא מעט כסף. אני, אין לי מפיק מהראשון ומתקמצן על השני יותר מדי בכדי להצטרף לאחת המפלצות הללו, בעיקר כאשר אי אפשר לנסות קודם, או שהנסיון החינמי מוגבל לשבוע או משהו טפשי כזה.

אתם יודעים כמה זמן יש לי לשחק בשבוע? בערך ארבע שעות, וזה בשבוע טוב. מכיוון שצריך לטעום גם ממשחקים אחרים, ואני לא הולך להוציא אי אילו מאות שקלים מהכיס על סמך שעתיים משחק בתכונה שהיא בדרך כלל כה מורכבת שזה הזמן שלוקח רק להבין איפה כל הכפתורים.

אז בשביל אנשים כמוני, כנראה, התחילו לאחרונה משחקים להציע נסיון חינמי שלא מוגבל בזמן:

  • למי שנרשם עד סוף השנה, Age of Conan פתוח ללא הגבלת זמן למשחק עד דרגה 20. אמנם יש כמה הגבלות, אבל אתם עדיין יכולים להתרוצץ בכל העולם, לבצע את כל המשימות שבא לכם ולראות מה המשחק שווה -בחינם.
  • הראשונים שחשבו על הרעיון, Warhammer Online, מציעים משחק חופשי עד דרגה 10 ברחבי העולם הישן. חפשו לכם שדי כאוס לחסל.
  • ואם שכחתם, אז D&D Online הוא חינמי לחלוטין כיום, לא כולל כמה מקצועות וחפצים שדורשים כסף לקנייה.

אז זאת הזדמנות טובה למצוא לכם תחביב ממכר ל-2010. אני חושב שבינתיים אני אמנע מזה, כי בכל זאת צריך לזכור להאכיל את הילד מדי פעם.

עם התגית: , , ,
פורסם ב-חדשות
תגובה אחת ב“לנסות בחינם, לתמיד.
  1. Amitloaf הגיב:

    Runescape!

להשאיר תגובה

