תוגה, תוגה, תוגה, במעגל נחוגה

sadSmiley

אין לי מצב רוח הבוקר. תוגה כללית אחזה בי, מין לאות כללית התואמת את האובך השורץ בחוץ. אבל, בגלל שיש לי אתר, אני יכול להפיל את זה גם עליכם. אז הנה הסיבות לבעסה, בלי שום סדר:

– לאחר שסרקתי את כל החוברות ב"פרויקט אלמור", חתכתי, הדבקתי וארגנתי, גיליתי שסרקתי באיכות לא מספיק טובה, ועכשיו אני צריך לחזור על הרוב שוב.
– אני כבר מעל שבוע לא יכול לשמור את ההתקדמות שלי במשחק הפלאש הנחמד Dragon Age Journeys בגלל בעיות עם שרתי EA.
– קבוצת משחקי התפקידים שלי התפרקה ונשארתי ללא ערוץ לפריקת הדמיון.
– קניתי אייפון אבל הוא הולאם על ידי אשתי.
– אני בעבודה ומפספס את כל הכנסים שיש היום.
– כפתור התרומה באתר וחנות המשחקיה, שנועדו לעזור במימון ותחזוקת האתר והפודקאסט, נשארו מיותמים, בלא אף מאזין שישתמש בהם.
– בעיית ווליום קטנה גרמה לירידה באיכות הסאונד ראיון עם Bioware.
– הבן שלי התעורר מלא פעמים בלילה וכמובן העיר אותי איתו. אני מרגיש כמו זומבי עכשיו.

מה איתכם? איך אתם מרגישים הבוקר?

עם התגית:
פורסם ב-אישי
4 תגובות ב“תוגה, תוגה, תוגה, במעגל נחוגה
  1. רן לוי הגיב:

    אה, ואתה גם מכוער!!
    🙂

    לא נורא, ג'ינג'י, יהיה טוב. תחזיק מעמד, מקסימום שישים
    שנה ואנחנו מתים, הכל יגמר.
    חח

  2. כרמל יערי הגיב:

    ואו הרגת אותי

  3. Sabre Runner הגיב:

    יש המון משחקי תפקידים שרצים עכשיו בגוגל גל. רוצה להצטרף?

להשאיר תגובה

