קישורים לשלישי, רק בראשון

sickאני חולה. שוכב במיטה עם הלפטופ, ממצמץ בעיניים דומעות ומנגב שוב ושוב אף שדולף כמו ברז ישן.

הצד השלילי- אני לא מרגיש טוב. הצד החיובי – יש לי זמן לקרוא כמה דברים שלא הצלחתי להגיע אליהם קודם. את אתמול ביליתי בקריאת חוברת מסדרת איש החול של ניל גיימן ובהייה בפייסבוק (מה שגילה לי שגם אצל ניר משתוללים בגוף חיידקים).

אז חזרה ללפטופ, ולאינטרנט. ידעתם שהמרשתת (אינטרנט, בעברית) מלאה בכתבות ומאמרים על משחקים?
אז הנה כמה שתפסו את תשומת ליבי וכרגיל, הם כולם באנגלית:

  • יש מוד ל"דאוס אקס" שהוא משחק בפני עצמו ועוסק בקהילה אינטרנטית והאינטריגות שלה. שבע שנים בפיתוח, כנראה ש"מוד ללא שם" יגרום לי לחפש את הדיסק המאובק של דאוס אקס ולהתקין אותו.
  • משהו אחר שלקח שבע שנים (טוב, לא בדיוק) זה הפיתוח של Zeno Clash, עליו כבר כתבתי. לאחרונה כתב אחד המפתחים מה שנקרא Post Mortem– מסמך סיכום פרויקט. מעניין לקרוא, במיוחד למפתחים מתחילים.
  • "ערס טכניקה" (מצחיק אותי לכתוב את זה עם 'ע') מדברים קצת על איך אתם יכולים, כמשחקנים, לגרום לקול שלכם להישמע על ידי חברות המשחקים. רצוי לא על ידי הכרזות חרם ופיראטיות.
  • האם למשחקים יש משמעות מעבר לכיף? האם למשחקים יכולהצריכה להיות משמעות נוספת? בנושא הזה מצאתי מאמר של כריס רמו המנסה לגרד את פני השטח בנשוא עיצוב משחקי וידאו וגם:
  • משחק לוח שהוא בהחלט לא "כיף", ועוסק בשואה.

אז שתהיה לכם קריאה מהנה. ואם כבר הגעתם עד כאן, אז רק אספר לכם בשקט, שניר ואני עובדים על לארגן מפגש מאזיני המשחקיה. זה כנראה יהיה בתחילת השנה הבאה, ויכלול שאלות, משחקים, צחוקים ואוכל!

עם התגית: , , , , , ,
פורסם ב-אישי, כללי
תגובה אחת ב“קישורים לשלישי, רק בראשון
  1. יעל הגיב:

    הינה אני מצטרפת אליך… גם האף שלי נוזל, ואני מנסה ללמוד למבחנים של תואר ראשון, אבל קשה להתרכז, אז בינתיים עד שאני חוזרת ללימודים, אני מעבירה את הזמן בהתעדכנות בפורמים…

    אוי… רפואה שלמה לכולנו.
    אפצ'י

להשאיר תגובה

