הם יורים באזרחים!

השלב המדובר

השלב המדובר

הכותרת הצעקנית הזו מופיעה בלא מעט אתרי חדשות בעולם, בין אן קשורים למשחקי וידאו או לא, וכמובן כולם מדברים על "השלב ההוא" ב modern warfare 2.

חיפשתי וליקטתי כמה דיעות מעניינות בנושא:

אני עוד לא הספיקותי לשחק במשחק, אז אין לי דיעה. אולי מישהו ינדב לי עותק, כי אין לי שום כוונה להוציא כסף מלא על שש שעות המשחק שיש במערכה לשחקן היחיד.

שיחקתם, יריתם, הרגתם? מה דעתכם?

עם התגית: ,
פורסם ב-אישי
3 תגובות ב“הם יורים באזרחים!
  1. שלמה כהן הגיב:

    אחלה משחק מאתגר מאוד אבל קצר מאוד

  2. רונן הגיב:

    שיחקתי, יריתי, והרגתי בכמויות. אלה דמויות וירטואליות, ואני לא רואה שום סיבה
    לא להכניס כאלה שלבים לכל משחק, כל עוד זה תורם לחוויה ולעלילה, כמו במקרה הזה.
    (ואני לא אהרוס למי שעדיין לא שיחק).

    • zipdrive הגיב:

      אתה לא מסכים עם מה שנכתב בקישורים למעלה?
      האם זה באמת תרם לחוויה ולעלילה (כשזה מוצב שנייה אחרי מרדף אופנועי שלג) ולא היה עושה את זה יותר טוב אם זו הייתה cutscene?

להשאיר תגובה

