פרק 71: סיכום עשור לוי(דיאו) גיימס

ניר ואיתמר התגנבו למגדלי "אוברון" שם פגשו את דורון ניר שהקים את ויגיימס ואת יובל בירב שהמשיך במלאכה. איך התחיל הכל מהתוהו ובוהו של העיתונות המודפסת ועד ריבוי האתרים של ימנו? מה קרה בעשר שנים של משחקנות? מי הוא טימי ומתי בוצעה העריקה הנועזת? והאם העניין הזה עם אינטרנט הזה יתפוס בסוף? כל זאת ואפילו קצת פחות בפרק נוסטלגי ורגיש.

10 שנים וזה לא יורד...

10 שנים וזה לא יורד...

http://pod.icast.co.il/c8f17977-636f-47b9-950c-77b9bb5244f8.icast.mp3

מכונת הזמן של האינטרנט – כך נראה אתר ויגיימס לפני עשור.

עם התגית: , , , , , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
5 תגובות ב“פרק 71: סיכום עשור לוי(דיאו) גיימס
  1. איתי ברנר הגיב:

    טוב, קצת קשה לי עם ההערה שפריק וויז היו עיתונים זבל. נכון , חלק גדול מן הכתבות שם היו ברמה נמוכה יחסית, במיוחד בתקופות מסוימות. אבל אם כבר מדברים על חלוציות, זומביט הגיע הרבה אחריהם, בשלב שבו עיתונות הפנאי בארץ הייתה הרבה כבר יותר מפותחת.

    ושאלה לדורון – אחרי מחשבים וכיף היה עיתון בשם קליק שבאופן מפתיע ציטט בדיוק את אותן חדשות שהיו בVgames, אבל אני מניח שאין קשר..

    דבר שני, כבר מזמן רציתי לכתוב על כך שכל מי שמנסה להשוות בין גיימר לVgames צריך לקחת בחשבון שגיימר היום מובלע בתוך נענע 10 ולכן אין שום בסיס להשוואה, אבל פשוט לא רציתי לפתוח את הפוסט ההוא מחדש… :-).

    • zipdrive הגיב:

      איתי, דורון זכאי לדעתו, כמובן. בנוסף, אני אעביר אליו את השאלה.
      לגבי ההערה, זה בהחלט מוזכר בתכנית.

      • איתי ברנר הגיב:

        כמובן שכל אדם רשאי להגיד את דעתו, אבל נדמה לי שהייתה כאן הכללה מסוימת, אחרי הכול, עיתונים ברמה מאוד נמוכה (שהם לא בחינם :->) לא שורדים כל כך הרבה שנים בלי קהל נאמן של קוראים ומנוים.

  2. דורון ניר הגיב:

    היי איתי, לא צריך לקחת קשה מדי את הערת ה"זבל". אם זה מנחם אותך, לצד הרבה דברים טובים שעשינו, גם ב-VGAMES פורסם מעת לעת זבל 🙂

    לגבי פריק – אין לי מושג אם הם העתיקו מאיתנו חדשות או לא. אם כן ואם לא, זה לא יפתיע אותי. לצערי בעיתונות המקצועים כולם מעתיקים מכולם (והכי הרבה כולם מעתיקים ידיעות ישר מקומוניקט יח"צני בלי לבדוק אם מה שכתוב בו נכון או לא).

    יום נפלא,

    דורון ניר

  3. יובל – אני מסכים איתך שברגע שמתחילים לכתוב ביקורות על משחקי מחשב, מגלים שהעיסוק לא תמיד כזה זוהר וכיפי כמו שהוא נשמע, אבל הסיבה הדומיננטית יותר, בעיני, אף פעם לא היתה העובדה שצריכים ממש להתיישב ולכתוב את הכתבה בסוף המשחק. במקרה שלי, ההנאה שלי גם מהחלק הזה היא מה שמשכה אותי לעיסוק הזה מלכתחילה.

    הבעיה הגדולה יותר, שהיא זו שיכולה ממש לשחוק כתב, היא כמויות הזבל העצומות (או במקרה הטוב, סתם משחקים ממוצעים שהיית מוותר עליהם בשמחה בשביל עוד כמה שעות משחק ב- GTA IV) שצריך לשחק בהם על בסיס קבוע. ובעוד שלשחקן נורמלי יש ברירה בנושא (נניח, אם אני נתקע בשלב מתסכל במיוחד במשחק שלא ממש מצדיק את המאמץ מצידי ואני לא צריך לכתוב עליו ביקורת, אני פשוט אנטוש את המשחק ואעבור לשחק במשהו אחר) – מבקר משחקים בדרך כלל חייב לחרוק שיניים ולהמשיך לשחק. זה יכול לשגע פילים.

להשאיר תגובה

