קצרים, אוקטובר 2009

כמה דברים מעניינים שנתקלתי בהם לאחרונה (ותודה לערן ארבל).

  • חוקרים עובדים על התאמת קושי המשחק למשתמש. לא רעיון חדש לגמרי, אבל מעניין.
  • פרסומת ב-wipeout HD מעכבת את המשחק. חדשה ישנה, אבל הפסקה האחרונה מענינת במיוחד- התוכן שקניתם יכול להשתנות אחרי הקניה.
  • האם התאמה אישית של הדמות שלכם במשחק זה טוב? המאמר הכי קשה לקריאנ שנתקלתי בו בתחום משחקי המחשב. לבעלי לב חזק.
  • בספטמבר עלו מכירות משחקי הוידאו, לשם שינוי. Halo 3 ODST מוביל בין המשחקים. כמו כן, ה-PS3 קפצה במכירות מעל למתחרות מבית מייקרוסופט ונינטנדו, הודות להורדה במחיר. כל זאת ועוד המאמר מגאמאסוטרא.
מודעות פרסומת
עם התגית: , ,
פורסם ב-חדשות
3 תגובות ב“קצרים, אוקטובר 2009
  1. גיא הגיב:

    הקטע עם הפרסומת בWIPEOUT כל כך ישן וכל כך הזוי, כי היה צריך להיות ברור שפרסומת שמעכבת את המשחק והוספה לו סתם ככה תגרום לאנשים להתעצבן – שלא ברור מי באמת חשב שזה יעבור בשקט.

    אגב, החברה ישראלית במקור אז אולי יש את מי לשאול…

    • zipdrive הגיב:

      Double Fusion הם אכן חברה ישראלית, אבל הם לא החליטו על אילו פרסומות לשים ואיפה במשחק, אני מניח. הם רק מספקים את הצד הטכני.

  2. רן לוי הגיב:

    כתבה מעניינת על wipeout. מדהים עד כמה שסוני מגושמים לפעמים…הרי גם השטות של הרוט-קיט בתוך ה-CD הייתה שלהם. הייתי מצפה שילמדו
    מנסיון…
    רן

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: