הדגמת יכולת של משחק בסגנון D&D על Microsoft Surface

נראה שאין טעם להוסיף משהו אחרי שרואים את הסרטון…..

A walk-through of the current build of our proof of concept for a Dungeons & Dragons experience on the Microsoft Surface.

Created by the Surfacescapes team at the Entertainment Technology Center at Carnegie Mellon University.

Team:
Theyab Al Tamimi
Whitney Babcock-McConnell
Michael Cole
Dyala Kattan-Wright
Bulut Karakaya
Michael Lewis
Ethan Rupp

פורסם ב-כללי
10 תגובות ב“הדגמת יכולת של משחק בסגנון D&D על Microsoft Surface
  1. כרמל יערי הגיב:

    אהה… הרעיון מגניב, הביצוע מאפן…

    • כרמל יערי הגיב:

      אני אחדד את התגובה… חלק מהביצוע מאפן (כדוגמת הD20)

      • zipdrive הגיב:

        זה חידוד זה?
        בכל התגובות באינטרנט לכולם ברור שגלגול הקוביות נראה רע. אבל:
        א- זה משהו שלא בעיה לשפר
        ב- אפשר להחליף את הקוביה הוירטואלית במחולל בלי גרפיקה
        ג- אפשר לזרוק קוביות אמיתיות ולהזין את התוצאה למחשב.

      • כרמל יערי הגיב:

        אוקיי אתה צודק אבל הנקודה היא לא באופן ספציפי הקובייה, וגם כן כל מה שאני אגיד הוא בגדר "פתיר" אבל פשוט יש הרבה דברים כאלה… אני פשוט חושב שעם קצת יותר השקאה, או לא אתה יודע מה? אני אשתמש במונח "אפליות" (APPLE) שכל המוצרים שלהם, פשוט, מוגמרים, וכן אני מבין שמדובר בגסא ראשונית בלבד אבל לביינתים אני חושב שיש עוד עבוד, ומקווה שהם מבינים את זה ולא הולכים לשחרר מוצר לא גמור כמו ויסטה לדוגמה..
        יש מבין את הטענה?

      • כרמל יערי הגיב:

        חח אוקיי יצא לי קצת תגובה לא לוגית אבל הבנת למה התכוונתי?

      • גיא הגיב:

        בגלל זה כתוב על זה בגדול Work in progress לאורך כל הסרטון. זה אמור לרמז לך שהמוצר רחוק מלהיות סופי.

      • Sabre Runner הגיב:

        להגדיר את המוצרים של Apple כ'מוגמרים' היא בחירה מעניינת מאוד של מילים.

      • zipdrive הגיב:

        אתה לא מסכים עם כרמל, אני מבין?

      • כרמל יערי הגיב:

        אתה כן?

      • zipdrive הגיב:

        אני סקרן

להשאיר תגובה

