עדכונים לקיץ

החום הכבד שורר בחוץ, ואני שמח וטוב לב במזגן הקריר. האמת, לפעמים קצת קשה לי לדעת שהקיץ פה כי אני עובד במזגן, נוסע במזגן וגר במזגן. למען האמת, די קר לי בבית כי אשתי מקפיאה את הדירה, אולי מתוך מחשבה שהילד הקטן שלנו הוא סוג מוזר של פינגווין. הוא עושה אותם קולות, פחות או יותר.

מזל שגם התחביבים שלי ניתנים לביצוע תחת מזגן – טוב שאני מתעניין במשחקים ולא, נאמר, במלחמת שוורים.

אז הנה כמה דברים חדשים:

חולצות המשחקיה הוזמנו, ובתמונה תוכלו לראות מהן בדיוק. המחיר הוא 50 שקלים (לא כולל משלוח) וכרגע יש לנו בגדלים L ו-XL. אם תהיה דרישה לחולצות, נזמין פעם הבאה כמות גדולה יותר, והמחיר יירד.

demo

כידוע לכם, בקרוב יחול יום ההולדת השני של המשחקיה. אנחנו מתכוונים לחגוג זאת בפרק 66 מיוחד. אם אתם רוצים לשלוח לנו (בכתב או בהקלטה) איחולים ברכות ואו מתנות, אתם מוזמנים (תזכורת לבעלי אלצהיימר: mishak.podcast @ gmail.com) ואנחנו נשמיענקריאנפתח אותם בשידור.

לרגל פתיחת העונה השלישית של המשחקיה, אנחנו רוצים לעשות כמה שינויים בתכנית. אלה כוללים (אבל לא מוגבלים ל) עדכון עיצוב האתר, מוסיקת התכנית, שדרוג ציוד ההקלטה, כתובות המייל ושינויים בתוכן. כולכם מוזמנים:
א) להציע הצעות בונות
ב) לעזור

אם אתם מבינים בוורדפרס או אתרים בכלל, יוצרי מוסיקה, רוצים להגיש פינה, לכתוב תוכן או לעזור בעריכה- צרו איתנו קשר. (לחולי אלצהיימר- המייל לא השתנה).
בנוסף, אם אתם מכירים יוצרי משחקים ישראלים שרוצים להתראיין, אנשים מעניינים שעובדים בתחום, נושאים שחשוב לכם שנדבר עליהם ועוד- הקו החם פתוח. (כשאני אומר קו חם אני מתכוון לדו"אל).

זאת ועוד: בפסטיבל אייקון הקרוב (סוכות) אנחנו הולכים להשתתף בשני אירועים שלמים (כנראה), בנוסף לסיקור הרגיל של הכנס. אז אם מעניין אותכם לשמוע אותנו unplugged, עיקבו אחר הפרסומים של אייקון 2009.

לסיום: קישורים אקראיים שבא לי לתת לכם. תהנו:

עם התגית: , , ,
פורסם ב-חדשות
3 תגובות ב“עדכונים לקיץ
  1. Sabre Runner הגיב:

    אם זה מה שאלעד חושב על המשחקים של PopCap אז כדאי לקרוא את הכתבה הבאה:
    http://rpgvault.ign.com/articles/986/986323p1.html
    מעולם לא חשבתי שאני אשמע משפטים כמו "drug-like properties" או "using our powers for evil" בהקשר של עיצוב משחקים. אבל זאת חתיכת כתבה מעניינת.

  2. איתי ברנר הגיב:

    ואני עדיין חושב שמי שמגדיר את עצמו כחובב משחקים (והשמות לא משנים) צריך לדעת שחלק מההנאה מהמשחקים היא סוג של התמכרות, להאשים משחק שהוא ממכר מדי זה פשוט , ותסלחו לי, פלצני לגמרי…

    • איתי ברנר הגיב:

      אגב – ידוע שהתמכרות מורידה מן ההנאה (הוכיחו את זה גם בניסוים מדעיים, ולא אני לא צוחק…), אבל סך הכול נדמה לי שרוב מי שמשחק עושה את זה קודם כל מהנאה…

להשאיר תגובה

