משחקים בזול

כיאה לכל ישראלי בר דעת, גם אני אוהב את המשחקים שלי בזול, ואם אפשר, בחינם.
בניגוד להרבה ישראלים (ברי דעת או אחרים), אני מעדיף את התוכנות שלי חוקיות. לכן אני תמיד שמח על הזדמנויותלקנות משחקים בזול.

אז הנה גיליתי לאחרונה (ותודה לטקטיקה, שבתורה הודתה לויגיימס, שאני לא יודע למי שם מודים) את החנות Zolgames שמוכרת משחקים בזיל הזול.

נכון, רוב המשחקים ישנים, גרועים, או שניהם, אבל ישנן לא מעט פנינים לאנשים שלא צריכים את הלהיטים הכי לוהטים. בתור שרות לקהילה, עברתי על הקטלוג שלהם למצוא לכם דברים שלדעתי שווים את הזמן והכסף שלכם.

(במהלך העיון בקטלוג שמתי לב ש: אלף, יש שם זיליון משחקים, במיוחד ל-PC. בית, כמעט כל המחירים הם כפולות של 4. מה שהוביל אותי למסקנה שהם בעצם מזמינים את המשחקים מחו"ל לפי דרישה, מאתרים שונים)

והרי המשחקים שלכדו את עיני (עם דוגמאות מחיר):

  • Burnout Paradise – ל PS3/XB360 ב 95 ש"ח.
  • Guitar Hero Aerosmith ל PS3/XB360 ב 99 ש"ח.
  • Civilization Revolutions לDS  ב 79 ש"ח.
  • Baldur's Gate Compilation 1 & 2 ב 65 ש"ח
  • Medieval II 2 Total Warב-49 ש"ח.
  • Freedom Force vs.The 3RD Reich ב- 10
  • S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl ב- 59
  • Gabriel Knight 3 ב- 40
  • Dungeons and Dragons Online ב-10
  • Dungeon Siege 2 DeLuxe ב-56
  • Hitman Blood Money
  • Hellgate London ב-65
  • Galactic Civilizations 2
  • Giants/Sacrifice/Evolve 3in1
  • Full Throttle
  • Gothic 3
  • Colin McRae Dirt
  • Defcon ב-36 ש"ח
  • Darwinia
  • Brothers in Arms EIB
  • C&C 3 Kane's Wrath
  • Space Quest Sierra Collection
  • World in Conflict
  • Warhammer 40K Dawn of War GoY

אני מקווה שתמצאו שם משהו שמעניין אתכם, ושזה עדיין יהיה שם כתרצו לקנות (המלאי שלהם משתנה תדיר).

עם התגית: , , ,
פורסם ב-כללי
11 תגובות ב“משחקים בזול
  1. איתי ברנר הגיב:

    אני לא מחובבי הכדורגל, אבל בוא נודה שPES 2008 לPS3 רחוק מלהיות גרוע…

    • איתי ברנר הגיב:

      אוקי אוקי, זה לא מה שכתבת, אבל מוזר שלא הזכרת אותו…

      • zipdrive הגיב:

        לא הזכרתי אותו כי לא שמתי לב, ולא שמתי לב כי משחקי ספורט רחוקים מאוד מהכוונת שלי.

  2. poly הגיב:

    תודה. נראה נחמד.
    עוד כמה מקומות:
    פינת הפריוור ב HOTU:

    http://www.homeoftheunderdogs.net/company.php?name=Freeware

    http://indiegames.com/blog/

    ואת הזוכים בתחרות של האתר הזה:
    http://www.indiegames.com/features/

    וכל האתרים האלו מובילים לאתרים אחרים של יוצרים, שבו יש עוד משחקים. יש משחקים די מושקעים שם, ויש כמובן את rockstar ושלושת המשחקים להורדה שלהם.
    ויש את gamershell.com בפינת ה full downloads של האתר.

    לגבי משחקים בזול:

    http://www.freak.org.il

    יש שם משחקי מחשב ב 50 ש"ח ואוספים של משחקים ביותר אבל עדיין הוגן (אפילו מוכרים שם את גרים פנדנגו).

    יש משחקי מחשב ללינוקס שאפשר להוריד ממאגרים – כמו של דביאן למשל, או להוריד מאתרים של משחקי לינוקס חינמיים אבל אני לא מכיר אתר טוב ומרכזי.

    Internet Fiction Archive
    http://www.ifarchive.org/
    משחקי טקסט – כולם או רובם אם אני לא טועה.

    ויש את ארקדיה שיש להם משחקי מחשב מוזלים ויש להם מכשיר פלייסטיישן 2 די בזול. פעם היו יותר דברים מוזלים…
    http://www.arcadia.co.il

    מצאתי גם לפני כמה זמן אתר שמוכר משחקי PS1 בחמישים למשחק אבל אני לא מצליח למצוא את הכתובת, ולא היה לי ניסיון עם האתר (היה לי ניסיון עם פריק וארקדיה).

    • zipdrive הגיב:

      תודה פולי.
      רק עניין טכני (תקשיבו כולכם): אם אתם מפרסמים תגובה עם הרבה קישורים, רוב הסיכויים שהמערכת תזרוק אותה ישר כדואר זבל. אם לא ראיתם את התגובה שלכם מתפרסמת תוך יום, או אם אתם צופים בעיה כזו, אנא שלחו לנו מייל בעניין.

  3. Sabre Runner הגיב:

    מי שעוד לא שיחק את Full Throttle חייב את זה לעצמו. ובאמת, עוד לא שיחקתי את Baldur's Gate…

    • zipdrive הגיב:

      אז אני ממליץ לך לשחק עם המודים שמאפשרים שיפור (קל) של הגרפיקה וחיות אחרות.

  4. NME הגיב:

    הלינקים למשחקים לא עובדים.

    וטוב שיש חנויות שמוכרות משחקים OLDSCHOOL .
    עם כל הכבוד להורדות דיגיטליות, אין כמו לפתוח משחק חדש ולהסניף את הקופסהדיסקחוברת הוראות.

    • zipdrive הגיב:

      הלינקים כנראה נשברו כי בחנות עשו שינוי במספור. בכל מקרה, המשחקים עדיין שם.

    • איתי ברנר הגיב:

      אז כדאי לך לקפוץ גם לפריק בהרצליה, יש להם שם מלאי מרשים של משחקים ממש ישנים בקופסאות הגדולות.

  5. ERAN הגיב:

    אף אחד כאן לא טרח לפדבק את zolgames אז להלן סיכום רכישה שלי:
    שירות אדיב מאוד (בטלפון) השיגו לי את The Dig (1995) שלא היה במלאי בכלל.
    הגיע חדש באריזה תוך חמישה ימים!
    בקיצור – חוויה נעימה בהחלט ומורגש היה שהם מאוד השתדלו לעוזר.
    שיצליחו…

להשאיר תגובה

