אז מה אתם אומרים?

אנחנו במשחקיה תמיד אוהבים לשמוע את דעתכם על כל דבר. אולי זו פתיחות דמוקרטית ראויה לשמה, ואולי זה חוסר ביטחון סמוי בדעות של עצמנו. אתם תחליטו…

בכל מקרה, שני מקרים כאלה הם גביע המשחקים, שייכנס השבוע לשלב הגמר ונושא הפיראטיות. מה שמעניין הם אחוזי ההשתתפות השונים שקיבלנו מקהל המשחקיה.

לגביע המשחקים יש השתתפות די קבועה (אם כי גם די נמוכה) של מצביעים משבוע לשבוע ומשלב לשלב.

לעומת זאת, בנושא הפיראטיות קיבלנו, מצד אחד, שפע תגובות באתר (למרות שחלקן באו מאנשים שלא האזינו לפרקים המדוברים בכלל), המון הצבעות לסקר (160 בספירה אחרונה), אבל אף לא משתתף אחד בתחרות. כלומר, אנשים שמחו לכתוב את דעתם בתגובות, שמחו עוד יותר להצביע בסקר, אבל ממש לא רצו לשלוח לנו מייל בנושא.

למה זה?

האם לא פרסמנו את התחרות מספיק? האם לצאת מהאתר ולכתוב מייל זה יותר מדי טרחה? האם אף אחד פשוט לא מעוניין במשחק הפרס? או אולי אני מפספס כאן משהו לחלוטין והכל בגלל השפעה חייזרית על גלי המוח של הגולשים?

מה דעתכם? (שאל איתמר, העלול להכנס ללולאה אין סופית אם לא יהיו תגובות לפוסט הזה)

עריכה: שימו לב לתוצאות משאל הפיראטיות:
11% מהמצביעים אמרו שיש להם משחק-שניים פיראטיים
14% מהמצביעים אמרו שאין להם משחקים פיראטיים כלל (מרשים!)
20% מהמצביעים אמרו שיש להם כמה משחקים פיראטיים
21% מהמצביעים אמרו שאין להם בכלל משחקים מקוריים
34% מהמצביעים, הקבוצה הגדולה ביותר, אמרו שרוב המשחקים שלהם פיראטיים

התוצאות עצובות משהו, לדעתי, בעיקר כשאתם חושבים שיותר מחמישית מהמצביעים לא נתנו אפילו שקל אחד לטובת תעשיית המשחקים שאנחנו אוהבים.

עם התגית: , , ,
פורסם ב-כללי
8 תגובות ב“אז מה אתם אומרים?
  1. Sabre Runner הגיב:

    אני חושב שאמרתי את מה שהיה לי להגיד בתגובות להודעה. ובכלל, אני חושב שאנשים מעדיפים להגיב איפה שכולם רואים וקוראים ולא רק לעיניים של מגישי התוכנית (גם אם הם קוראים את המכתבים בשידור). אתם מכירים את מופע השוליים אז אתם יודעים שגם הם עושים הגרלות. אבל בין מי שמגיב להודעה מסוימת.

    אישית, הפרס לא מעניין אותי ממש. אני בטוח שהמשחק ממש מגניב (ההקשר הראשון שאני עושה ממנו הוא ל-Pirates of Black Water וזאת הייתה סדרה נהדרת) אבל אני מתנזר ממשחקים כאלו, בעיקר כי אני סטודנט אבל גם מסיבות אחרות.

  2. איתי ברנר הגיב:

    כנ"ל, למרות שבטח חבר שלי היה שמח לשחק בעוד משחק (הוא הבנאדם היחיד שאני מכיר שיש לו יותר משחקים מקוריים מג'יגות בהרדיסק)…. אני חושב שלתחרות נושאת פרסים יש גם הקשר של 'אף אחד שאתה מכיר גם ככה לא הולך לזכות'. אולי זה גם קשור לזה שכל רעיון כמעט שאפשר לחשוב עליו הוא בלתי ישים או דורש פיתוח טכנולוגי מאוד מסוים.

    אם כבר ,חבר אחר שלי קנה את FM2009, והוא אומר שיש עליו הגנות מטורפות, כולל שיחות טלפון לאנגליה… אבל באמת שאני לא עוקב אחרי הפורומים של "הסצנה"…

    • zipdrive הגיב:

      איתי, אני חושב שיש משהו בתחושה הזאת של "מה הסיכוי שאני אזכה"… רק שבמקרה של התחרויות שלנו, יש סיכוי מצוין לכל אחד לזכות, כי אין לנו הרבה משתתפים. למען האמת, אם המצב יימשך כמו שהוא כרגע, אז מי שיישלח הצעה לתחרות ה"אנטי-פיראטים" יזכה בנצחון טכני כמשתתף יחיד.

  3. Sabre Runner הגיב:

    ועם כבר בנושא הפיראטים, כן יקר, לא יקר, פוגע בתעשייה, לא פוגע בתעשייה…
    ב-AVault הם קוראים לתעשיית המשחקים Recession-Proof כשההכנסות של חצי השנה הראשונה לעומת שנה שעברה (שנת שיא) עלו ביותר משני מיליארד דולר.
    http://www.avault.com/news/gaming-industry-proves-to-be-recession-proof/

  4. איתי ברנר הגיב:

    זה "מעודד" מאוד… אבל מי שנפגע אלו החברות הקטנות דווקא…

    נ.ב

    שלחתי!

  5. Namos הגיב:

    לא יודע לגבי סיכויי זכייה, אבל אני בהחלט מסכים שבנושא הזה, לאנשים חשוב יותר שקולם יישמע מאשר לזכות במשחק. אני חייב להודות שאין לי עניין רב במשחק עצמו – וזה לא עוזר לתחרות שזה משחק עם תשלום חודשי שיצא עכשיו עם free trial.
    ובכלל, תוצאות הסקר מצביעות על כך שאם השחקנים היו רוצים את המשחק, הם היו מורידים אותו…

  6. כרמל יערי הגיב:

    לא אמייול זה בחינם. תתנו חשבון לתורנט ליץ' או רפיד שר (:

    חח סתם. שלחתי לכם מייל אני מכווה שקבר ראיתם אותו. אם לא אחפת לכם אני אשמח להשתמש בבמה הזאת שקשורה למשחקים כדי לפרסם את אתר של הכנס כרמיקון שיערך בכמיאל ומיועד בייחוד לצפוניים אך גם למי שלא ויכל להגיע!

    הנה הקישור http://www.roleplay.org.il/karmicon הכנסו!!

להשאיר תגובה

