גביע המשחקים: רבע גמר 4

לסינים יש את האולימפידה המפוארת שלהם, את כל הזיקוקים המזויפים והילדות היפות שעושות כאילו עם השפתיים- ואילו לנו יש את *גביע המשחקים*! התחרות שבה רק המשחקים הטובים ביותר שורדים, וכל השאר…גם כן שורדים. אלא אם תמחקו אותם מהמחשב ותקשקשו על הדיסק. לא שאנחנו ממליצים לכם או משתילים מסרים סודיים או משהו.

***קסידה לע ושקשקתו***

בכל אופן, רבע הגמר הרביעי בא אל סיומו ואתם, המאזינים, הצבעתם ברגליים (או בידיים, איפה שיותר נוח לכם עם העכבר) על משחקי התפקידים הטובים ביותר.

Mass Effect שבר שיא עולם, שיא אולימפי ושיא סניור בדרך לניצחון מזהיר על Final Fantasy 7 בתוצאה 18 – 8.

Diablo 2 הראה ל-Never Winter Nights למי יש שק חפצים יותר גדול, 21- 6.

Oblivion ו-Fallout 2 שחו במסלולים הצמודים, אבל Oblivion הצליח ללחוץ ראשון על הפד: 15-12.

וה- Knights of the Old Republic הראו שהם ה-Dream Team של לוקאסארטס, וכיסחו את Planescape Torment בתוצאה 17- 9.

וכעת לרבע הגמר החמישי והאחרון…מי יעלה אל הפודיום? האם יהיה זה Rockband או אולי World of Warcraft? אתם תצביעו. וגם עוד אנשים, שלא תחשבו. לחצו על הכפתור כדי למלא את חובתכם האזרחית!

נשתמע,

רן

פורסם ב-כללי
4 תגובות ב“גביע המשחקים: רבע גמר 4
  1. WopiDasa הגיב:

    פרנהייט משחק אדיר שממש לא זכה לכבוד הראוי, אולי התחרות תחזיר לו את הכבוד הזה..

  2. ShmilS הגיב:

    או! אני מרוצה! אני מרוצה ש-WoW נדרס באכזריות ע"י יומו של הטנטקל!
    פורטל מול פרילאנסר היה בחירה קלה. בשני המשחקים של שאלה 3 לא שיחקתי. בגרים פאנדאנגו שיחקתי וזה היה משחק ממש טוב, אבל פארנהייט גם צריך להיות מעולה (עוד לא יצא לי לשחק בו), אז נמנעתי מלהצביע.

  3. ערן הגיב:

    בלי כוונה לפגוע באף אחד, יש לי תחושה שכושר השיפוט בכל התחרות הזו לוקה בחסר.

    אני לא אביע דעה על משחקי אסטרטגיה, שאני מודה שאני פחות מכיר, אבל…
    1. ההשוואה בין משחקי הפעולה קצת מצחיקה. אין שום קשר בין Worms ל- Tomb Raider, כמו שאין קשר בין Commandos ל- GTA. כל משחק הוא טוב בפני עצמו.
    זה בערך כמו להשוות חומוס וקטשופ.
    2. לדעתי אנשים פשוט מצביעים למשחקים שהם מכירים. (ובמקרה של קהל צעיר יותר שאולי מכיר פחות משחקים ישנים, ההעדפה נוטה למשחקים החדשים)
    נו באמת, Bioshock משחק טוב ומיוחד, אבל Deus Ex היה פשוט מהפכני בזמנו, שלא לדבר על העלילה המורכבת והמדהימה שלו.
    באותו הקשר, די ברור מי ייקח מבין Tie Fighter ו- Rock Band.
    אני מודע לכך ששניהם מהפכניים, אך אני לא בטוח שזה הקריטריון שעל-פיו אנשים מצביעים.
    אם התחרות באה לבחון "במה תעדיף לשחק היום?" – כמובן שהתשובה הנחרצת תהיה Rock Band. (ונראה שלשם התוצאות נוטות)
    אבל אם התחרות באה לבחון "איזה משחק היה מיוחד ומהנה יותר בתקופתו?", אני לא בטוח שהתשובה הייתה כל כך ברורה.

    בקיצור, אני אפסיק לחפור. (:

  4. דובר הננגננה עלי אדמות הגיב:

    עד שתומצא מכונת הזמ יהיהן קצת קשה לשחק בRock Band בתקופה שTie Fighter יצא, וגם כשהיא תומצא נראה לי שיהיה יותר כיף לשחק בעבר בRock Band (לפי הנחת היסוד שהיום יותר כיף לשחק בו. הנחה שאני נאלץ להישען עליה משום שלא שיחקתי בשניהם.)
    כך שהשאלה שצריכה להישאל היא בפשטות "במה תעדיף לשחק?" (או "איזה משחק היה מיוחד ומהנה יותר בתקופתו?" אבל אני אישית בעד השאלה הראשונה.)

להשאיר תגובה

