גביע המשחקים- שבוע 2

רבע הגמר השני של גביע המשחקים 2008 יצא לדרך היום והפעם: אסרטגיה! לכו והצביעו!

רבע הגמר הראשו מאחורינו ולהלן התוצאות:
Counter Strike הצליח בקושי (52%) לנצח את Crysis
Bioshock התמודד קצת יותר טוב (57%) מול Deus Ex
Call of Duty 4 ירה למוות (67%) ב- UT 2004
אבל הסיפור האמיתי הוא על איך Halo הושמד לחלוטין על ידי Half Life 2, שקיבל 76% מקולותיכם.

עד כאן להפעם.

עם התגית: , ,
פורסם ב-חדשות
8 תגובות ב“גביע המשחקים- שבוע 2
  1. אוי ווי. כל מאזיני "המשחקיה" צריכים להתבייש בעצמם אם Star Control 2 יפסיד ל… Command & Conquer 3.

    כאילו, אם היו מציבים אותו מול Company of Heroes או Civilization IV (שזה, אגב, קרב ענקים ששקול מבחינתי ל- Deus Ex מול BioShock), עוד הייתי יכול להבין את זה. בכל זאת, Star Control 2 הוא משחק ישן, שרוב האנשים לא שמעו עליו ולא מודעים לגדולה שלו. אבל להפסיד למשחק סתמי כמו Command & Conquer 3? זה יהיה מאכזב ביותר.

  2. איזה קטע…כל המשחקים שהצבעתי להם ניצחו בסיבוב…
    בכל מקרה, התפלאתי לראות שכמה מהמשחקים בסיבוב החדש אני לא מכיר בכלל..
    אבל בכל זאת. וחוץ מזה, איך בכלל אפש להשוות בין טוטאל וור לבין סטארקראפט?!
    הם שונים לגמרי, ושניהם משחקים מדהימים! לקח לי המון זמן להחליט מבינהם! (את החלטתי אני שומר לעצמי)

  3. Namos הגיב:

    אני חייב לציין שאני קצת מופתע מהעדרה של סדרת Heroes of Might and Magic בקטיגוריה. למיטב הבנתי, מדובר בסדרה מאוד פופולארית בישראל. כזכור לי, מפתחי HOMM5 ציינו זאת גם – שהם הופתעו ממספר חובבי הסדרה ברוסיה ובישראל (מישהו רואה כאן קשר?).
    הייתי מוסיף כאן הערה על כח ההתמדה של משחקי אמ"ת מול אב"א, אבל נראה לי שהבחירות שלכם כבר אמרו כל מה שצריך לומר בעניין.

    האמת? לא בטוח אם GC2 מתאים בתחרות שכבר כוללת את CIV4. ההבדלים בין שאר המשחקים הרבה יותר בולטים.

  4. WopiDasa הגיב:

    אף אחד לא יכול לנצח את HL2..הוא פשוט משחק מושלם.

  5. ארנון רייכמן הגיב:

    מסכים לגמרי, איך סידרתם את המשחקים? starcraft הוא אסטרטגיה בזמן אמת בעוד סדרת total war (למרות השינויים מאז רומא) עדיין נחשבת למשחק מבוסס תורות.
    ואם כבר למה לא לשים את starcraft מול CNC3 (משחקי אסטרטגיה בזמן אמת), את Civ4 מול total war (משחקי אסטרטגיה מבוססי תורות) ואת starcontrol2 מול company of heroes (Aאני לא מבין בכלל מה יש לו לחפש באסטרטגיה, אבל זו דעתי האישית).

    ועם כל הכבוד לstarcontrol, מה לעשות שCNC3 משחק אסטרטגיה "מהודק" יותר, החלוקה של הבינה המלאכותית למערכים אסטרטגיים שונים בהחלט מוכיחה את עצמה, מגוון האפשרויות של השחקן נרחבות (אהבתי את המחשבה על שימת הבדל בין שריון חזית ואחור- דבר שקיים גם בטנקים בני ימינו), והגרפיקה מרשימה (גם אם ראינו טובות ממנה). אז מאזיני המשחקיה לא צריכים להתבייש בכלום…

  6. zipdrive הגיב:

    אז ככה: לאחר שבחרנו את המשחקים שמגיעים לרבע הגמר (שבמקור כללו את HoMM5, אבל הוא נפל בסוף) הצבת המשחקים נעשתה רנדומלית, כנהוג לעשות בארועים כאלה, כדי למנוע מדיעותינו להשפיע על הנבחרים בסוף.

    בעניין דעות אישיות, למרות ש- פו"כ 3 (C&C3, למי שלא הבין) יותר חדש ויותר יפה, לדעתי האישית ההומור והסיפור ברקע עושים את SC2 (שליטה כוכבית 2? אויל עדיף שאני אפסיק כאן) למהנה יותר.

  7. ארנון – מצטער, אני עדיין חושב שהפסד של Star Control 2 ל- C&C 3 הוא פאדיחה. C&C3 הוא לא משחק רע, הוא פשוט כל כך… ממוצע. חסר ייחוד לחלוטין. סתם RTS סטנדרטי. מגוון האפשרויות של השחקן ב- C&C3 נרחבות? ל- Star Control 2 יש גלקסיה שלשחקן הממוצע ייקח חודשים לחקור עד הסוף, והוא עשה את זה עוד בתקופה שבה משחקים הגיעו על דיסקטים. מצטער, שני המשחקים האלה בכלל לא באותה הליגה. חוץ מהעובדה שיש לו גרפיקה טובה יותר, אין ל- C&C3 שום יתרון.

    ואגב, זה לא שאני פריק של משחקים ישנים, או משהו כזה. כבר כתבתי כמה כתבות על כמה אני חושב שנוסטלגיה זה בולשיט. אם Star Control 2 היה מפסיד ל- Company of Heroes או ל- Civilization IV, הייתי מבין. אבל C&C 3… כאמור, הוא כל כך חסר ייחוד שזה כואב.

  8. ארנון רייכמן הגיב:

    אולי זה ענין של טעם וריח, אבל עדיין.

    ב"אפשרויות נרחבות" התכוונתי לאפשרויות טקטיות, לא לגודל המפה או העובדה שיש כך וכך שדרוגים לסיעה. השילוב של נסיעה לאחור, יתרון גובה, AI טקטי שונה (יש הבדל עצום בצורת המשחק נגד גרילה ונגד צב לדוגמה) וכן הלאה, הוא שילוב טקטי שלא היה במשחקים לפני CNC3 ועל זה יש להוריד לפניהם את הכובע. כמשחק אסטרטגיה בזמן אמת- CNC3 מוביל כרגע.

להשאיר תגובה

