Xbox 360 או Playstation 3?

איפה כל המומחים כשצריך אותם?

מכיוון שאני נורא רוצה לשחק Rock Band, ומכיוון שאני נוסע לארה"ב בקרוב, ומכיוון שאבא שלי נמצא בסין כרגע, החלטתי להתחיל להתלבט ולהתחבט בשאלה: איזו קונסולה לקנות? ואיפה?

מהר מאוד ירדתי מה- Wii, כיוון שיש לה חרא של גרפיקה וכמו ה ps2 שלי, אין לה יכולת להוריד שירים חדשים (rock band, זוכרים?). חוץ מזה, אני בטוח שאם תהיה לנו wii, משהו בבית (עציץ, טלוויזיה, הכלבה) יישבר.
עכשיו נותרתי עם שתי אפשרויות: PS3 (ויתרתי על לקרוא לזה ת"מ3 ) או XBOX360 (גם כאן ויתרתי על השם מלא הקונוטציות "קופסקס360").
שיטוטים רבים ברשת העלו מגוון שיקולים רחב לחשיבה ומיעוט מפתיע של מידע מוצק ואמין. בשעת צרתי זו החלטתי שבטח אתם, מאזינינו וקוראינו היקרים, יודעים יותר טוב מכולם, ויכולים לייעץ לי.

אז ככה: מה לקנות? והאם לעשות את זה בארה"ב או בהונג קונג?

עובדות מפתח:

1. PS3:
1. עובדת ב- 220V לא משנה איפה נקנית
2. למשחקים אין אזורים, אבל יש גרסאות (PAL, NTSC)
3. מנגן סרטי blue ray (שגם להם אין אזורים, לדעתי)
4. רק גרסאות 60, 80 ג'יגה תומכות במשחקי PS1, PS2
5. יחסית גדולה וכבדה
6. גרסת ה- 40GB עולה כ- 400$, גרסת ה- 80GB עולה 500$
7. המשחקים (בארץ!) מאוד יקרים
8. תומכת ברזולוציית Full HD: 1920×1080
2. XBOX 360:
1. יש גרסאות 110V בארה"ב- דורשות לקנות מנחית מתח
2. . למשחקים יש אזורים וגם גרסאות (PAL ו-NTSC)
3. גרסת ה- 20GB עולה 300$ אבל אמורה לקבל 60GB בקרוב. גרסת ה120GB עולה 450$
4. תמיכה חלקית במשחקי XBOX (שממילא אין לי)
5. עושה המון רעש
6. בדורות הקודמים היו הרבה תקלות (אמור להיות פתור)
7. יש XBOX LIVE (שרות משחקים מקוון) אבל- השירות הטוב יותר עולה כסף ויש מלא מטומטמים שרק מקללים כל הזמן.

אז מה אתם אומרים? איזו מכונה תיתן לי חווית משחקים עדיפה תיקונים, עצות והצעות יתקבלו בברכה

עם התגית: , , ,
פורסם ב-אישי
37 תגובות ב“Xbox 360 או Playstation 3?
  1. אני קניתי Xbox360. הסיבה לזה היתה, בסופו של דבר, ה- Xbox Live Arcade עם המשחקים המוצלחים במיוחד (Rez! Geometry Wars! Puzzle Quest!). חשבון ה- Live Gold עולה כסף, נכון, אבל אם Multiplayer זה לא כוס התה שלך, אפשר לוותר על זה. חוצמזה, זה גם ככה לא סכום היסטרי.

    בכל מקרה, עזוב את כל השיקולים הטכניים. לי נתנו עצה כשהתלבטתי בנושא שבסופו של דבר די עזרה לי: תסתכל רק על ספריות המשחקים של כל פלטפורמה, ותחליט איזה ספריית משחקים מעניינת אותך יותר. אצלי, כאמור, ספריית המשחקים של ה- Live Arcade הטתה את הכף.

    אגב, בנושא המחירים – אתה יכול לעשות את מה שכל החבר'ה בארץ עושים ופשוט להזמין את המשחקים מ- play-asia.com. זה יוצא די מוצלח.

    • zipdrive הגיב:

      מכיוון שאני בעיקר שחקן PC, הייתי רוצה את המכשיר שמאפשר לי לשחק דברים מגניבים שאין במחשב האישי (עיין ערך rock band).
      יש לך הארות?

      • לשניהם יש מגוון של דברים מגניבים שאין במחשב האישי. מבחינת Rock Band ו- Guitar Hero – המצע די זהה. אבל מבחינת משחקים אקסקלוסיביים, המצב של ה- PS3 יותר טוב, כי הרבה דברים שיוצאים "בלעדית" ל- Xbox 360 יוצאים גם ל- PC (גם אם בגרסה מעפנה).

        מצד שני, ספריית המשחקים שלו יותר טובה באופן כללי. 🙂

  2. אין לי אף אחד, אבל אישית,
    אני הייתי מעדיף PS3.
    למה?
    METAL GEAR SOLID4,
    ועוד מעט גם יוצא GOD OF WAR3.
    אבל גם XBOX נחמד, כי גם לו יש GTA4…
    אבל…שוב, אני היית מעדיף PS3.

  3. אמנון הגיב:

    אני הייתי בסרט הזה ובסוף החלטתי על ה-XBOX. לדעתי זו הייתה הבחירה המאוד מאוד נכונה. קודם כל והכי חשוב – משחקים משחקים משחקים!! לאקסבוקס יש מאות משחקים, כשאלה שבני יותר מכמה חודשים גם זולים מאוד יחסית (אני גר באוסטרליה). יש באמת משחקים מצויינים רבים וכמובן שמספר המשחקים החדשים רק הולך וגדל. יש גם הרבה בלעדיים על ה- XBOX כמו למשל GEARS OFF WAR 2 שיוצא בקרוב ונראה מדהים.
    הוכח באתרי המשחקים הגדולים שהגרפיקה והאיכות זהה ב-PS3 וב- XBOX, כך שאין כאן יתרון ל-PS3 בניגוד למה שרבים חושבים.

    שירות ה-XBOX LIVE הוא מעולה, ואני מודה שאני כמעט לא מנצל אותו למשחקי אונליין. אבל מה שכן יש שם זה מאות רבות של משחקי דמו להורדה גם של משחקים רציניים וגם של משחקי ארקייד מצויינים. במחירים זולים מאוד אפשר לפתוח את הגרסאות דמו של הארקייד ולקבל משחקים מעולים במחירים מצחיקים שיחזיקוא שעות רבות של הנאה! אפשר גם להוריד סרטוני ווידאו של משחקים וזה בהחלט אפשרות נחמדה כדי להתרשם ממשחקים חדשים.

    עוד אציין שה-XBOX הוא גם MEDIA CENTER. הוא מחובר אצלי למחשב הגדול של הבית ואני רואה דרכו את הכל הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שבמחשב, שומע מוזיקה, רואה תמונות וכו'. זו אפשרות מ-ע-ו-ל-ה וחשובה שהייתי ממליץ בחום שלא לוותר עליה!

    לגבי תקלות טכניות – בשנה וחצי שיש לי את המכשיר קרה והיה לי את "טבעת המוות" המפורסמת. מיקרוסופט יצאו מלכים – אתה הולך לדואר ושולח להם **בחינם** את הקונסולה והם מחזירים אחת מתוקנת תוך כשבועיים. הם אפילו נתנו לי חודש חינם XBOX LIVE בשביל עוגמת הנפש. כל המידע נשמר כמובן על ההרדיסק שאותו לא שולחים, אז אין בעייה של להתחיל משחקים מחדש. הבנתי שבמכונות החדשות לא אמורה להיות התקלה הזו.

    לפני כמה חודשים ראיינו אותי למגזין הקונסולות הישראלי וחלק גדול מהראיון הוקדש לשאלה איזו קונסולה עדיפה. שווה לקרוא :
    http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?EntryId=1138951

    המסקנה שלי: לך על ה- XBOX ולא תצטער! (ואני מסייג את זה בכך שאני גר באוסטרליה ופה השירות אולי אחר).

    • כן, בארץ אין שירות תיקונים חינמי, כי מיקרוסופט עדיין לא טרחו להביא לכאן את הקונסולה. 🙂

    • zipdrive הגיב:

      אמנון, נקודות מעניינות.
      יש לזכור שכמו שעידן אומר, אין שרות בארץ למקרה RRoD או תקלה אחרת, וכן שאני נדרש גם לקנות שנאי ל- 220 וולט.
      לא הייתה לך בעיה של רעש עם המכשיר? אני מניח שזה יבלוט במיוחד בהקרנת DVD, כי יש יותר שקט.

      לבסוף, יש לי GH2 של PS2. הנתי שיש מתאם שמאפשר לחבר אותה ל PS3. מה הסיכוי שזה יעבוד עם ה- XBOX?

      • בחירת המילים שלי היתה מאוד מדוייקת: יש שירות תיקונים – אין שירות תיקונים -חינמי-.

        מצד שני, קונסולות Xbox "חדשות" באמת רגישות הרבה פחות לתחלואי הפלטפורמה הישנים. אני בטוח שתוכל למצוא די והותר חומר על איך מוודאים שהקונסולה שאתה קונה היא קונסולה "מהדור החדש" (65nm).

  4. גל הגיב:

    יא דביל איפה קראת את זה?
    XBOX 360 זה הקונסולה הכי טוב EVER והיא לא מרעישה.

    • zipdrive הגיב:

      גל, ברוך הבא למשחקיה.
      דבר ראשון, קראתי על בעיות רעש עם הקונסולה בכמה מקומות ומאמרים באיטרנט, כולל גם בפודקאסט TWIT.
      דבר שני, בפעם הבאה שאתה קורא כאן למישהו דביל אתה תחסם מהגבה באתר ורן ישלח עליך את חמוסי הטרף שלו.

  5. אלון הגיב:

    אוקי האלן האלן-

    וואי וואי וואי איזה מלהיב סופסופף נכנסתי למשהו מעניין.
    בהחלט שאלה קשה XBOX או PS3 , אמ… מה לבחור…
    תראה אני לדעתי חושב שPS3 בגלל ששמעתי שהוא הולך לעבור הוזלה משמעותית (בשקל!:) ),
    שהודיעו על זה E3 -אתה יכול לחפש את זה.
    אני אישית קונה את הPS3 בגלל שאני שמעתי את הבלתי יאומן לגבי כמו מאטל גיר סוליד 4 שקיבל 10-(שזה אחד מהשלושת הדברים שמעידים על סוף עולמי1. שמשחק יקבל 10
    2. שסטיב ג'ובס יקבץ נדבות 3. שסוני תעשה שלום עם מיקרופסט וישלבו את הקולנסלות שלהם וייצרו קונסלה שתקבל את כל המשחקים בעולם שהם אי פעם ייצרו ולא היתם צריכים בכלל לעשות את הויכוח)

    אז כמו שאמרתי מאטל גיר סוליד 4 שהוא יצא בלעדית לפלייסטישן 3 וגם גוד אוף וור 3 שהשמועה אומרת שהולך לשמור בלעדיות על לסוני (כרגיל) אבל רק לפלייסטישן 3 (סוני ל****** ::( ) סורי
    אז כל המשחקים השווים יוצאים לסוני 3-
    אבל הבעיה האמיתית זה שעוד לא יצא צ'יפ לסוני ולכן זה דופק לך את המשכנתא-
    אז XBOX הם הדרך היחידה שאיתה לא תצטרך לדפוק משכנתא-
    אבל וחוצמיזה אתה אמרת שיש לך PS2 אבל נראה לי שאתה תטה לכיוון לPS3 בגלל כל המשחקים השווים כמו גוד אוף וור 2- אז כמו שהחברה כאן אומרים.
    תבדוק את המשחקים של XBOX ותכין לך רשימה של משחקים שבאמת שווה לך לקנות XBOX בגללם ,למרות שיש לי תחושה שאין משחק שיתקרב למשחקים המבטיחים שצועדים לקרבנו

    סוף העולם מגיע !!!!!!!!

    • zipdrive הגיב:

      הבהרה: ממה שידוע לי, לא תהיה הוזלה של ה-PS3.
      מה שיהיה הוא פשוט שהגרסה הנפוצה הנוכחית, לה יש דיסק של 40GB וללא תמיכה לאחור, תקבל דיסק של 80GB ותישאר באותו מחיר (400$).

  6. אלון הגיב:

    וגם רציתי להוסיף שPS3 אולי תהיה הקונסלה המבטיחה של הדור הבא- שאולי XBOX שקצת יותר ותיקה PS3 לא תוכל בשלב מסוים לשאת את מה PS3 כן מצליח לשאת.
    אני לא בטוח זה יכול להיות אולי אין בכלל קשר ואין הבדלים כי לשניהם יש כונן קשיח עם זיכרון גדול.
    ולכן אין שום דבר מבניהם שגורם לאחד השני לא יוכל לבצע את העבודה שאחד והשני יכולים.

  7. אלון הגיב:

    אז אחי תגיד כבר אחרי כל התגובות שקיבלת כבר לאיזה קונסלה אתה נוטה????

  8. רן לוי הגיב:

    האמת, אותי שכנעתם לקנות XBOX…. יש מקום שמוכר את rock band במחיר סביר?
    רן

  9. אלון הגיב:

    הלוואי חחחחחחחחחחח אבל זה הסימן השני לסוף עולמי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  10. אלון הגיב:

    פאק פאק
    אני חושב שמצאתי סרטון שמראה את סטיב ג'ובס מקבץ נדבות ברחוב-
    אנחנו הולכים לאבדון חברה אנחנו עומדים למות.
    לעזאל זה יותר גרוע מהחמוסים של רן!!!!!!!ואואוהללההחהחה

  11. sw הגיב:

    תחכה ל PS4 או ל XBOX3
    או שתחכה לתוסף שיגיע ל WII שיאפשר לשחק משחקי PS3 ו XBOX בזה

  12. גם אני הייתי במצב שלך. התלבטות ארוכה. בסוף החלטתי שיאללה, נלך על מה שמרגיש יותר טוב. הלכתי על הXBOX360, ונראה שלא טעיתי. הXBOX LIVE הרבה הרבה יותר מתקדם מהPSN, גם אם הוא עולה כסף. יש לי High-End PC, קניתי 360 ואני משחק בו רק באקסקלוסיביים ל360 או לקונסולות. ויש מספיק. אני אוהב יותר FPS – והשלט של ה360 נחשב לנוח במיוחד לז'אנר הזה. עם שורה של משחקים ששוחררו וישוחררו בעתיד – בין היתר Halo 3, Gears of War 2, Mass Effect 2, Fable 2, Too Human, Ninja Gaiden 2 ועוד רבים אחרים (וRock Band 2 אקסקלוסיבי לחודשיים D: ), אני יכול להגיד שהיה שווה. או, וכמובן Geometry Wars 2 =).
    וכמובן שאין כבר את בעיית הRoD עם ה65nm.

    על הPS3 יש לך את God of War 3, רזיסטנס 2 שנראה מרשים (אע"פ שהראשון לא היה משהו משהו), ו..מה עוד?

  13. גיא הגיב:

    לגבי ההערה שלך על הPS3:
    8. תומכת ברזולוציית Full HD: 1920×1080
    > זה בעיקרון נכון לגבי שתי הקונסולות. שתיהן מוציאות היום רזולוציה זהה של FullHD.

    הבעיה היא שזה פיקציה בשתי הקונסולות: הכרטיסים הגרפיים שלהן פשוט לא מספיקים בשביל להוציא את הרזולוציה הזו באמת: רוב המשחקים רצים ב720P, והכבדים שבהם אפילו ברזולוציה יותר נמוכה, ועוברים מתיחה בקונסולה עצמה ל1080P (וגם זה רק במידה והטלוויזיה שלך תומכת).
    המשחקים הבודדים שרצים ב1080P הם משחקים בלי סביבה ענקית: מספר מצומצם של משחקי ספורט, מכות ומרוצים (ושוב, לא כולם).

    לגבי השאלה שלך: קח X360 ולא תצטער. את רוק באנד תחפש באיביי אם מישהו מספיק נחמד מוכן לעשות משלוח

  14. zipdrive הגיב:

    טוב, ההכרעה נפלה!
    לאחר התלבטויות קשות, שיקלול דעות המשתתפים ורצונותיי אני הוחלט שהקונסולה שבקרוב תתמקם ליד הטלויזיה שלי היא:

    XBOX 360 (מחיאות כפיים).

    יחד איתה יגיעו המשחקים GRID ו- LEGO indiana jones.
    למרבה הצער המשחק הנחשק rock band יצטרך לחכות שאביא אותו איתי מארה"ב.

    דיווח מלא ינתן כשהקונסולה תגיע אלי (כנראה בסוף השבוע).
    תודה לכולכם.

  15. Zed_Prime הגיב:

    מצטרף להערה של גיא.
    יש מיסקונספציה בכל הנוגע לרזולוציות HD במכשירים.
    שני המכשירים יכולים להוציא 1080P ללא שום בעיה.
    השאלה היא – באיזה רזולוציה המשחק מרנדר בפועל!
    מדובר בדרך כלל ברזולוציות של 720P ואפילו פחות, אשר בסוף הקונסולה מותחת לאיזה רזולוציה שרצית.
    הscaling הפנימי של הקונסולה בדרך כלל יותר טוב מזה של הטלוויזיה שלך ולכן בהחלט מומלץ להוציא 1080P אם יש לך טלוויזית FULL HD. בכל מקרה, לצורך המכשירים הנ"ל כל טלוויזית HD READY תעשה את העבודה היטב בכל הקשור לחדות כי אתה לא מרוויח יותר נתונים על המסך בכך שאתה משדר ב1080P.
    ישנם כותרים בודדים שאכן רצים ב1080P כמו NBA STREET וVIRTUA TENNIS – וגם שם אתה יכול להבחין בטקסטורות מרוחות ושאר תופעות גרפיות (קצבות משוננים) שגורמים לך להרגיש שזה פשוט לא שווה את זה.
    קרי, במילים פשוטות – כל נושא הרזולוציות, אינו שיקול בכלל בבחירה של המכשירים.
    FULL HD, זה BUZZWORD בנוגע לקונסולות, ורלוונטי בהרבה יותר לסרטים.
    אם יש לך setup טוב לקולנוע ביתי, אני חושב שהבלו ריי דווקא היה אמור להכריע לכיוון הPS3.
    מבחינת משחקים, אין לי ספק שתהנה עם ה360.
    אגב, הוא אכן מרעיש – גם בדגמים חדשים (יש לי 65NM בבית) ובטח לעומת הPS3.
    אם הם יאפשרו להתקין משחקים על הכונן הקשיח כפי שהכריזו בE3 אז המצב יכול להשתנות (מה שהכי מרעיש בXBOX זה הכונן DVD שלו).

  16. gamer1 הגיב:

    קיצור כולם להקשיב טוב ותפסיקו לבלבל בביצים………
    כול מי שאומר ps3 יהיה יותר טוב כשיהיה ציפ אז זה טעות הכול יהיה אותו דבר כימעת….
    ועד אז שיצאה הציפ שאני יודע ב 100% זה יהיה עוד כמה שנים ולא בשנה הקרובה…תפנימו טוב..
    הכי טוב והכי מישתלם זה xbox306 אותו דבר כימעת כמו ה ps3 רק יותר זול יותר,מישתלם,מיבחר משחקים יותר גדול!!!!!!

    תיקנו xbox360 ולא תיתחרטו בחייים!!!!
    למי שלא מאמין אני ראיתי את שתי הקונסולות ו x360 הכי מישתלם!!!! עובדה!!!

  17. Sabre Runner הגיב:

    אני חושב על זה ככה:
    PS – יותר כוח, יותר טכנולוגיה. כנראה יותר ידידותית לישראלים. מנגנת Blu-Ray. לא מבחר מדהים. תומכת אחורה. מגיעה לסיום חייה כקונסוליה.
    XBOX – מבחר גדול יותר. מנגנון מקוון יותר טוב. משחקים ייחודיים יותר טובים. נהנית מהחסות של מיקרוספוט.

    אבל מבחינתי, אחרי שיצא לי לשחק קצת ב-Wii, אם אני קונה קונסולה, זאת תהיה זאת. אני לא זונת גרפיקה ונינטנדו השיגו אותי עם מערך השליטה שלהם. עד ש-CamSpace יושלם או שמישהו ייקח לידיים את הרעיונות של ג'וני צ'אנג לי, זה המכשיר.
    ואם אתם מתלוננים על גרפיקה, חכו חכו ל-Force Unleashed.

  18. יהודה הגיב:

    שלום הייתי מעוניין לדעת האם אפשר לתקן את טבעת המוות לתמיד ואם כן איך?

    • zipdrive הגיב:

      שלום יהודה,
      אנא תזכור שאנחנו לא אתר חומרה או פורום טכני.
      בכל מקרה, בד"כ מה שעושים במקרה של "טבעת המוות" הוא לשלוח את הקונסולה המתפגרת חזרה למיקרוסופט, שאמורה לתקן ואו להחליף אותה באחת תקינה.

      כמובן שבהתחשב שאין בארץ יבוא רשמי שלי הקופסקס 360, זה טיפה יותר מסובך, כי אתה צריך למצוא מישהו דרכו לשלוח את זה לחברה.

  19. עידו הגיב:

    חברים כל הויכוח הוא מיותר , הרי כשידוע ש GOD OF WAR3 הולך לצאת ברבע האחרון של השנה, והוא בלעדי ל PS3 ז איפה ההתלבטות???…ברור שPS3 המשחקים של הXBOX הם של ילדות קטנות ואנשים שמנסים להרגיש טוב עם עצמם אם חסכו כמה שקלים… נכון יש פחות משחקים לPS3 אבל כשיש משחק …הוא משחק!!!(ובדרך כלל גם בלעדי לPS3) אז לכל אלא שרכשו את ה XBOX תפסיקו לנסות לגרום לעצמכם להרגיש טוב עם הקנייה שלכם ותקנאו בכל מי שלקח את ה PS3 .

    • zipdrive הגיב:

      עידו, למה אתה מרגיש צורך שאנשים אחרים יקנאו בך ובמי שקנה PS3?
      נראה לי שאתה יותר במחנה של (בניסוח שלך) "אנשים שמנסים להרגיש טוב עם עצמם".

  20. תומר הגיב:

    לי יש XBOX 360 ואני מעדיף אותו מהמון סיבות למשל רק לו ולמחשב יש HALO שגם יש לי וזה משחק מעולה וגם לא כמו בPS3 יש לך אופציה לשנות את הXBOX ופשוט לדעתי XBOX הרבה יותר טוב אז ההחלטה בידך

  21. ארז הגיב:

    לי יש PS3 וזה באמת יותר עדיף.
    למה?
    כי יש אינטרנט חינם.
    גרפיקה יותר מתקדמת.
    בגרסא מסוימת אפשר להכניס משחקים מPS2.
    המיקום שבו נוצר המשחקים אינו משפיע חוץ משני משחקים:GTA4 והוולי סורד אבל אם יש לך HD אז זה יעבוד לא משנה איזה מיקום.
    מה שמוזר, הPS3 מרעיש פחות מXBOX360, הייתי אצל חבר שלי וכל הזמן הייתי שומע רעשים מהXBOX, וזה מעצבן.
    PS3 עדיף ברצינות.

  22. ניק הגיב:

    קנו מחשב טוב וזהו לא צריך את כל הXBOX והPS3
    הזה על QUAD עובד הכול 🙂

  23. מייק הגיב:

    תקשיב אחי אני נמצא בדיוק במצב שלך עכשיו מתלבט ממה שאני הבנתי עד כה מחברים וכאלה XBOX הרבה יותר שווה!!!

    יש לו פריצה וכל אלה שאומרים שאפשר לשים משחקים של סוני 2 על סוני 3 שיזכרו שכמעט כל אחד פה אין אפילו 2 משחקים מקוריים הרי מי לא משחק עם צרובים על סוני 2 ??!!?
    צרובים אי אפשר לשחק על סוני 3 למרות שהמשחקים ברשת בXBOX עולה כסף זה אך ורק כי הרשת פי 2 יותר טובה שם מבסוני 3!

    מקווה שעזרתי אני את הבחירה של עשיתי…

  24. אילון הגיב:

    כל מי שאמר xboox 360 טעה כי הסוני 3 יותר טוב:באיכות,במהירות,משחקים יותר יפים,שלטי מוב חדשים,חיישני תנועה ומצלמות אבטחה,אינטרנט מהיר. אז אחי אני אומר לך אל תעשה משהוא שתתחרט עליו אחר כך כך סוני 3 תאמין גם לי ואני מרוצהפעם שיחקתי אצל חבר שלי באקסבוקס וישר קלטתי שהוא עשה טעות אז תקשיב לי תקנה סוני 3

    • איתמר הגיב:

      שלום אילון,
      קודם כל נכנסת באיחור של שנתיים בערך לדיון, אבל ברוך הבא.
      לא הבנתי מהטיעון שלך למה אתה מתכוון כשאתה כותב "מצלמות אבטחה ואינטרנט מהיר". על אילו מצלמות אתה מדבר? ומה מיוחד חיבור האינטרנט של הפלייסטיישן?

להשאיר תגובה

