קישוריות

שבוע טוב לכולם, מה שלומכם?

בכל מקרה, הנה כמה דברים מעניינים שקרו בימים האחרונים:

1) ערן, מאזיננו, היה בערב משחקים מוזר במיוחד בטכניון ושרד לספר על כך. הוא גם הביא הוכחות מצולמות.
2) ג'ייסון רוהרר (Rohrer) כתב מאמר מצוין העוסק באיך להפוך משחקי מחשב לאומנות.
3) קיבלתי את ספרי המהדורה הרביעית של D&D שלי, ואפילו קראתי בהם קצת. בקרוב תוכלו לשמוע על חווית המשחק. בניתיים, קבלו מאמר קצר באנגלית עליה.
4) רן הצטלם לערוץ 8 ותוכלו לראות אותו שם בקרוב.
5) התחלתי לשחק ב"עקרונות המתנקש" (Assassin's Creed). נורא קשה לצאת מהמשחק – ולא בגלל שהוא כזה מרתק.
6) למרות כל הבעיות, בסוף כל ההכנות ובעזרת כל התפילות הצלחתי להתחתן בסוף. אז קבלו את הגרסא המשודרגת: איתמר 2.0. נקווה שלא נצטרך טלאים לתיקון באגים.

עם התגית: ,
פורסם ב-כללי
14 תגובות ב“קישוריות
  1. שניר דוד הגיב:

    מזל טוב איתמר!!! (:

  2. הדוד הגיב:

    מזל טוב

  3. רונן אטיאס הגיב:

    מזל טוב…
    שתמיד תרגישו כמו ביום הראשון![=
    בכל מקרה…אני מקבל מהדורה ארבע ברגע שהיא יוצאת בעברית- דודה שלי הבטיחה[=
    לא ידעתי שיש בעיות טכניות ב"עקרונות המתנקש" : (וואי אתם ממש אוהבים עברית…)

    • zipdrive הגיב:

      זה לא שיש "בעיות טכניות" כמו שצריך לעבור 11 שלבים שונים בכדי לצאת מהמשחק…כן, אחד עשר!

      • רונן אטיאס הגיב:

        צריך לעשות 11 פעולות כדי לצאת מהמשחק?!?
        אוי ואבוי… פשוט אפשר לעשות אלט קונטרול דילית…זה הרבה יותר מהיר…

  4. ארט קורוולי הגיב:

    מזל טוב!
    יש פרק של המשחקיה ישיר מהאירוע? 🙂
    וברכות קצת יותר מקוריות:
    גשם של פינים!
    פורנו חיות!

  5. ranlevi הגיב:

    מכיוון שלא הותר לי לשדר מהארוע (ולמען האמת, הייתי עסוק מדי בלאכול סטייקים), הנה דיווח עיתונאי אמין ומדויק מ'חתונת השנה' (שנת 1645. לפני הספירה.)

    הכלה הייתה יפייפיה וזוהרת, פסל נפלא של שלמות אנושית. והיה גם איתמר.
    אני ושאר החברים הימרנו האם יצליח איתמר לזכור שאת הכוס שוברים עם הרגל, ולא עם הכפתור השמאלי של העכבר. אני הבאתי עכבר, ליתר ביטחון, כי אני מכיר את הנפשות הפועלות. בסופו של דבר, איתמר גילגל ק20, קיבל 19 והכוס ספגה נזק קריטי. שליט המבוך..אה, הרבי- נשם לרווחה.
    הדי.גיי' ניגן להיטים רבים, והאורחים נאלצו לנחש את השמות של השירים, רק כדי לזכות בכמה פרסים חסרי משמעות. אני לא הצלחתי לנחש כלום.
    רקדנו על הרחבה, והברמניות פיזרו על החוגגים גשם של……נצנצים. מה חשבתם, סוטים! זו חתונה, למען השם.
    בקיצור, היה מגניב ביותר. בטח יש איזו תמונה, לא?
    כתבכם הנאמן,
    רן

  6. אמנון הגיב:

    ומזל טוב וסימן טוב ומזל טוב וסימן טוב….

    איזה כיף לשמוע בשורות נחמדות כאלה. מה עם איזה פרק עם הופעת אורח של אישתך הטרייה?

    לגבי אססינס קריד (גם אני קניתי, שיחקתי וקצת זנחתי אחרי בערך שליש משחק). יש תחושה של דז'ה וו בכל פעם ששומעים את אותם משפטים מפי אזרחים מסכנים שכל מיני בריונים מתעללים בהם וגם בכך שהמשימות די חוזרות על עצמם. אבל המשחק מרשים בגרפיקה שלו ובכל זאת מהנה למדי.

    רן – מה אתה עושה בערוץ 8? שלח לינק ליוטיוב – לא קולטים ערוץ 8 באוסטרליה…

  7. ננסק הגיב:

    מזל טוב ומבורך לרגל נישואיך המבורכים, אמן כן יהי סטייקים.

    המאמר על מו"ד 4 מוצלח, נדיר לראות הסתכלות שקולה על השיטה הזאת. רוב האנשים פשוט צועקים.

    רן, לאיזו תוכנית הצטלמת?

  8. ranlevi הגיב:

    התוכנית היא 'למה מה', תוכנית מדע לקהל הרחב- בכל פרק עוסקים
    בנושא אחר. אני התראיינתי לכמה פרקים כמומחה לטכנולוגיה והיסטוריה
    של המדע. אני מאמין שזה יעלה לאוויר בסביבות אוגוסט או ספטמבר…
    חוויה מגניבה בהחלט 🙂
    רן

  9. כרמל יערי הגיב:

    חח כן גם אני שונא שלוקח איזה שמזיליון קדבזיליון שנה לצאת מזה, במיוחד כשהמחשב הגרוטאתי שלי פועל על בערך רבע FPS בשלב מסויים פשוט החלתתי לשמור ואז לעשות רסת למחשב שלי.. (:
    (גרותעה!!!!)
    כן זה באמת לקח פחות זמן!
    ——————————————–
    מזל טוב! כל פעם שאני שומע שגיק מתחתן אני שמח לשמוע!

  10. WopiDasa הגיב:

    מזל טוב (:

    היציאה בAC זה באמת זוועה, מצאתי שהרבה יותר יעיל לעשות alt ctrl delete.

  11. Defiler הגיב:

    מזל טוב איתמר !

להשאיר תגובה

