אפקט המאסה

Mass Effect, כמה זמן שחיכיתי לך.

אני שמח לבשר שקניתי עותק טרי וחדש של המשחק האחרון מבית BioWare וברגעים אלה ממש אני מתקין אותו על המחשב שלי. רק רציתי להודיע לקהל המאזינים שאם אתם לא מקבלים פרקים חדשים, פוסטים או תגובות ממני בחודש הקרוב, זאת הסיבה. קומנדר שפרד ואני יוצאים לתור את הגלקסיה ואני בטוח שלפחות אחד מאיתנו יהנה מאוד.

אני מבטיח לספר איך היה.

עם התגית: ,
פורסם ב-אישי
4 תגובות ב“אפקט המאסה
  1. אמנון הגיב:

    איזה יופי של משחק זה. אני עכשיו משחק אותו על האקסבוקס שלי ונהנה מאוד. לוקח לא מעט זמן להבין את מערכת הקרב שיש שם, אבל זה בהחלט שווה כל רגע. קח בחשבון שבניגוד למה שנראה בהתחלה, לא מדובר רק בקרבות מהירים אלא אפשר (ובמקרים רבים – צריך!) לעצור כל כמה שניות כדי לבחור כוחות ולהפגיז את האויב.
    מערכת הדיאלוגים פשוט מצויינת ואתה באמת מרגיש שיחה זורמת עם דיבוב מקצועי ואמין. יופי של משחק. תהנה!

  2. WopiDasa הגיב:

    אחרי כל ההיפ של המשחק הזה אני חייב לשחק בו, ברגע שיהיה לי את הכסף.
    תהנה!

  3. אמנון הגיב:

    הנה משהו שאתם תאהבו: אוהבים משחקי מחשב על בסיס מלחמת הכוכבים? האתר המשובח GT ערך סדרה שבה מוצגים משחקי STAR WARS לדורותיהם משנות השבעים עד היום. זו הפקה רצינית מאוד בארבעה חלקים ולמרות שלא סיימתי עדיין לראות את הכל, בהחלט שווה צפייה…
    ממש שיעור היסטוריה 🙂
    http://www.gametrailers.com/player/31944.html

    • zipdrive הגיב:

      זה נחמד מאוד, אבל החלק החמישי כנראה לא הופק; כמו כן רק בחלק הרביעי מוזכר המחשב האישי.

      מה שבלט לעיניי בחלק הראשון הוא כמה מתסכלים היו משחקי וידאו פעם עם ה"חיים" וחוסר האפשרות לשמור (סיבה שעדיין גורמת לי לשחק לרוב ב-PC).
      טוב שהתקדמנו…

להשאיר תגובה

