אז שוב הגיע סוף שבוע…

כן, אנחנו יודעים שיש בעיה בפיד ה-RSS של האתר כרגע. אנחנו מנסים  לטפל בעניין.

גם כרגע תוכן האתר וכן פיד הפרקים עצמם עדיין זמינים ותקינים.

אכן, שבוע העבודה 21 הסתיים לו. למי שלא יודע על מה אני מדבר, כנראה שהוא לא עובד בהיי טק 🙂

בכל מקרה, כפי ששמתם לב, המשחקיה הייתה שקטה השבוע. חלק זה כי לא עשינו שום דבר ששווה דיווח וחלק בגלל שאני הייתי עסוק לחלוטין בסידורי חתונה. תאמינו לי: אם אתם לא אוהבים סידורים, אל תתחתנו.
אותו דבר גם אם אתם לא אוהבים לדרוך על כוסות.

בכל מקרה, לכל מי של שם לב, הסקר הנוכחי מנסה לברר איפה אתם מאזינים לנו והפרק הקרוב (יום שלישי, פעמיים כי טוב) יגולל את חוויותינו מסמרות השיער (והפרווה) בביגור האחרון.
וגם יאצי חוזר, בביקורת חדשה-ישנה.
בכלל, יש המון סרטוני וידאו במגזין האסקפיסט לאחרונה. כנראה שהם גילו שזה מביא קהל!

בנוסף לכל אלה, המשחקיה זקוקה לעזרתכם.
למה? כיצד?
אז ככה: אנחנו צריכים לגדול בכדי לקבל יותר יחס מחברות שונות, מפתחי משחקים, כנסים וכולי. וכשאני אומר "לגדול" אני לא מתכוון להוסיף כמה קילוגרמים לכרס (למרות שגם את זה אנחנו עושים), אלא להגיע ליותר מאזינים.
כאן אתם נכנסים.
אנחנו צריכים שאתם, מאזנינו הנאמנים (או הלא נאמנים- אנחנו לא ממש בררנים) תביאו את החברים שלכם להאזין. כתבו בבלוגים שלכם, שילחו מיילים לענקי תקשורת, שימו אותנו בחתימה שלכם וכיתבו עלינו בפורומים. שילחו יוני דואר, חלקו סימניות בכיכרות (למי שיש סימניות, כמובן – למי שאין, שיבוא אלי). אם יש מישהו או מישהי, שאוהב משחקים מסוג כלשהו, למה שלא יאזין למשחקיה?

יחד, בכוחות מאוחדים, נוכל להביא את בשורת המשחקים (והמשחקיה) לעוד אלפי חבר'ה חדשים ותמימים (!)

עם התגית: , ,
פורסם ב-כללי
8 תגובות ב“אז שוב הגיע סוף שבוע…
  1. כרנל יערי הגיב:

    מזל טוב מזל טוב מזל טוב!

    שלחתי לכם במייל משו שתאהבו,
    מחכה לפרק הקרוב!

  2. כרנל יערי הגיב:

    הומף…
    אני אשלח שוב

  3. ילד תמים הגיב:

    "נוכל להביא את בשורת המשחקים (והמשחקיה) לעוד אלפי חבר'ה חדשים ותמימים (!)"
    לא נשמע לי טוב עם לא הייתי יודע שאחד מכם נשוי הייתי חושב זוהי רמיזה מינית כולשהי

    • zipdrive הגיב:

      רמיזה? למה רמיזה? זה שאנחנו מזיינים לכם את השכל פעם בשבועיים לא היה מספיק ברור?

      🙂

  4. כרנל יערי הגיב:

    תבדוק את המייל עכשיו..

להשאיר תגובה

