יום עצמאות שמייח

במלאות 60 לדבר הקטן והעצבני הזה שנקרא מדינת ישראל, המשחקיה מאחלת לכם, הצופיםקוראיםמאזיניםחיילים במשמרות המהפכה יום עצמאות שמח.

שתצאו מעבדות לחרות, משעבוד לשעמום, ממעותקים פיראטיים לחוקיים וממשחקים זרים (טובים) למשחקים ישראלים (עוד יותר טובים).

תחי מדינת ישראל, כל הכבוד לצה"ל, שעה שאני מחפש את הים וכו' וכו'

דרך אגב, בעתיד הקרוב צפו ל:

– הפרק הכי משוגע של המשחקיה עד כה

– תחרות אכזרית על המשחק האהוב ביותר

– הכרזת הזוכים בתחרות המוסיקה

– כמה האזנות יש לפרק בונוס?

עם התגית:
פורסם ב-כללי
6 תגובות ב“יום עצמאות שמייח
  1. שניר דוד הגיב:

    יאי המכונית של TrackMania Forever…
    חג שמח!!!

    • zipdrive הגיב:

      ליתר דיוק מ Trackmania Nations Forever, שהתקנתי אתמול מ- Steam (אנשים, זה בחינם!) ושאב ממני כבר כמה שעות טובות (אני מקום 264 בארץ. ווהוו!)

  2. שניר דוד הגיב:

    אם יוצא לך לשחק בסרברים ישראלים של גיימר אולי תראה אותי… אני snird… כרגע מקום 12 בארץ (:

    • zipdrive הגיב:

      למה לא. בכלל, אם יש מאזינים של המשחקיה שרוצים להתחרות מולנו, או איתנו, אתם מוזמנים.
      משום מה יש שני דירוגים של שחקנים: אחד מקוון ואחד לפי המרוצים לשחקן יחיד. עבור שחקן יחיד אני מקום 110 בארץ ותקוע כי נעולים לי שאר המסלולים… במקוון אני מקום שלושים מיליון בערך.

      דרך אגב, אם מישהו יכול להסביר לי איך עושים challenge למישהו אני אשמח.

  3. שניר דוד הגיב:

    במרוצי הSolo כשאתה מסיים את המרוץ יש לך כפתור Challenge, תלחץ עליו והוא יפתח מיני חלון עם קישורים. תן את הקישור פה ותאתגר שחקנים אחרים בתוצאה שלך (:
    אגב, עליתי, אני מקום 6 בארץ כרגע. תסתכלו בRanking של ישראל ותראו אותי… snird… (:

  4. ranlevi הגיב:

    רק שתדעו לכם שאם אתם רואים מישהו מתרסק ממש לידכם, אבל לא סתם התרסקות: הרכב
    ממש מתהפך קשות, נופל מגשרים, בוער, הנהג צורח וכל ההצגה- אז זה כנראה אני,
    מקום 2200 בישראל ו-3456234253463456 בעולם. חפשו את השם H@rpoon!
    רן

להשאיר תגובה

