אז מה היה לנו?

מלבד שמן, שמן ברקס, פלאגים, פלטינות והאלמנט (עלי), אתמול רן ואני הקלטנו את פרק 34 אצל ניר קיטרו, מאנשי "מופע השוליים של קיטרו".

לפני ואחרי ההקלטה, הזדמן לנו לשחק ב"רצועת הסלע" (Rock Band, למי שלא הבין את התרגום המילולי) – אותו משחק מוסיקה מדובר, בגרסת האקס בוקס 360. מה אומר ומה אגיד? זה פגז. רן כל כך התלהב מלהשתולל על התופים שהיינו צריכים לשפוך עליו דלי של מים קרים בסוף ואני הוכחתי שיש טעם לכל השעות בהן שיחקתי לבדי ב Guitar Hero. מארחנו הפליא בשירה שאפילו הזכירה את הזמרה המקורית בכמה שירים, ואח"כ החלפנו תפקידים והמשכנו לנגן את עצמנו לדעת.

מתוך המשחק

אני כבר החלטתי לקנות את המשחק ורן הצטרף אלי בהחלטה (והחליט גם לקנות קונסולה תואמת, אחרת יהיה לו קצת קשה לשחק). אין ספק שזה משחק משובח, ואחרי עוד כמה שעות משחק, אולי נעשה עליו גם ביקורת.

אה, כן.

גם הספקנו לראות את ניר משחק כמה דקות ב- GTA 4.

בשלוש מילים: הגרפיקה לא מרשימה.

עם התגית:
פורסם ב-אישי
6 תגובות ב“אז מה היה לנו?
  1. שפי הגיב:

    הי חבר'ה – נשמע מגניב לחלוטין. אני חושב שהגיע הזמן שבאמת תעשו רשימת מלאי, איזה קונסולות יש לכם, ואיזה משחקים אתם משחקים. אגב, אתם מודעים לעלות של Rock Band אני מקווה – ועוד עם קונסולה. לא אומר שלא שווה, אין לי מושג. אני רציתי להתחיל סוף סוף עם guitar hero פשוט אני מעדיף להתחיל מ -2 ואני לא יודע מאיפה אני משיג משחק וגיטרה ל XBOX360 NTSC.
    בכל מקרה אחלה פוסט, אני מת כבר לקבל את ה GTA לבדוק מה הקטע של הגרפיקה – לפי הסרטונים הוא נראה פצצה. בהתחשב בזה ששיחקתי ב Bully עד לא מזמן ונהניתי, אני חושב שזה לא יפריע.
    חוץ מזה באמצע התקופה ששיחקתי Rockstar שיחררו טלאי שהפך את המשחק להרבה יותר יפה. מי יודע אולי הם יעשו אותו דבר עם GTA IV

    בברכה שפי

    • zipdrive הגיב:

      רן ואנוכי שחקני מחשב מבטן ומלידה ולכן יש לנו בעיקר מחשב בבית.
      אני קניתי לפני כשנה PS2 משומשת בשביל לשחק guitar hero. רן מפנטז על לקנות Wii. בעיקר בהתחשב בעובדה ש-rock band אמור לצאת גם לקונסולה הלבנה והקטנטנה.
      בתור אחד שלא מומחה בזה, מה קורה אם תנסה להריץ משחק PAL על Xbox NTSC?
      הגיטרה ברור שלא תלויה בזה, והטלוויזיה שלך אמורה לדעת לשדר את שתי השיטות.

      • פרסאוס הגיב:

        זה לא קשור לזה שהטלויזיה יודעת לשדר את שתי השיטות, אם האקס בוקס NTSC אז הוא מפעיל רק משחקי NTSC וכנ"ל עם PAL. למרות שיש גם משחקים שהם REGION FREE ופועלים על כל האיזורים, אישית אני לא משחק רוק בנד אז אני לא יודע אם יש ריג'ן פרי. ואם כבר, מישהו יודע למה לעזאזל יש את הקטע הזה של NTSC ו PAL? הרי במחשב אין את זה, ולמה שיעשו כזה דבר הרי זה סתם פוגע במכירות לא?

      • zipdrive הגיב:

        המקור של שיטות NTSC ו-PAL הוא בשידורי הטלויזיה, ונובע גם מתחרות בין סטנדרטים (PAL קצת יותר חדש) וגם מכך שתדר החשמל באירופה שונה מארה"ב. אבל (!) אין לי שום מושג מה הקשר בין זה לבין המשחק עצמו: הגיוני לחלוטין שהקונסולה תשדר את אות הוידאו ב NTSC או PAL אבל זה נראה לי מוזר מאוד שלמשחק עצמו יש גרסאות – כנראה מדובר רק בדרך נוספת לחלק את העולם לאיזורים (כמו ב-DVD).

      • ארר… כן. קונסולות אמריקאיות משדרות ב- NTSC, קונסולות אירופאיות משדרות ב- PAL, אבל אין שום מחויבות טכנית להגבלה שקונסולות אמריקאיות יאפשרו להפעיל רק Zone 1 וקונסולות אירופאיות יאפשרו רק את Zone 2.

  2. יש כאן רשימה של הקונסולות שעליהם עובדת כל גרסה של כל משחק:
    http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional_compatibility_guide/
    במקרה של Rock Band – נראה שאין Region Free.

כתיבת תגובה

