פרק 30: קול המוסיקה

הפעם במשחקיה:ינון צור

רן ואיתמר עוצמים עיניים וגולשים אל תחום האודיו.
יותר ספציפית – משחקים ומוסיקה.

 

כולל ראיון בלעדי עם ינון צור (בתמונה משמאל), מלחין ישראלי שאחראי למוסיקה בקרייסיס,ומשחקים נוספים.

 

איך הדבר הזה שאנשים מוכשרים יודעים לעשות (ואיתמר ממש לא) משפיע על משחקים? ומה הדרך המועדפת על רן להשפיל את עצמו בציבור?
איזה משחק הוא בעל מוסיקה איכותית ואילו משחקים מתעסקים במוסיקה?
וגם: חמש עובדות שלא ידעתם על DDR (משחק הריקוד, לא הזכרון למחשב).

תודה לרונן אטיאס ששלח אלינו רעיונות מגניבים לתוכנית!

בנוסף אנחנו עורכים תחרות חדשה ומגניבה, בה תצטרכו לזהות מוסיקה ממשחקים. חושבים שאתם יכולים? אתם מוזמנים לנסות.

עם התגית: , , , , , , ,
פורסם ב-פרק חדש
9 תגובות ב“פרק 30: קול המוסיקה
  1. אמנון הגיב:

    חידון המוזיקה זה רעיון מצויין אבל אני חייב לומר שהחידון ממש ממש קשה!! הצלחתי בשמיעה ראשונה לזהות 2 משחקים מתוך האלף ששמתם, ועוד לפחות 5 – 10 נשמעים לי ממש מוכרים, אבל אני לא חושב שאני אצליח לזהות אותם ככה סתם. זה רק מראה כמה קשה לזהות משהו כשמוציאים אותו מהקונטקסט. גם זה שכל הקטעים מחוברים יחד מאוד מבלבל. אולי תעשו רשימה של כל המשחקים בהם השתמשתם בחידון ונצטרך להתאים כמה שיותר מהם בסדר הנכון?

  2. ליאור הגיב:

    פרק מוצלח ביותר. אהבתי 🙂

  3. admin הגיב:

    ליאור, תודה.

    אמנון, אם זה לא יהיה קשה אז איפה תחושת ההישג?
    אתה כבר המאזין השני שזיהה שניים (אני לא יודע אם זה אותם שני משחקים)… אבל אני בטוח שיש פה אנשים מוכשרים ובעלי אוזן טובה.

    אולי תנסו לשתף פעולה? אני מסטיח לך שמתוך 25 הקטעים לפחות 15 הם ממשחקים מאוד מאוד מאוד ידועים.

    איתמר

  4. אמנון הגיב:

    טוב לקחתי אתכם ברצינות – כבר יש לי 9 משחקים שזיהיתי!! אבל זה לא קל בכלל. אני אנסה לזהות עוד בהמשך.
    🙂

  5. ranlevi הגיב:

    אמנון, אם זה מנחם אותך, גם אני הצלחתי לזהות שני
    משחקים (ובאחד מהם טעיתי…איתמר, לא יכולת משהו
    קצת יותר פשוט!?).
    המנצח בחידון יהיה זה שיצליח לזהות הכי הרבה שירים.
    יינון, אתה הצלחת לזהות? 🙂
    רן

  6. פרסאוס הגיב:

    אם כבר מוסיקה ומשחקים:

  7. ארז הגיב:

    פרק מצוין.
    כל הכבוד על ההשקעה.

    תמשיכו כך

  8. שניר דוד הגיב:

    דווקא יש משחק DDR די טוב לPC. זה הSTEPMANIA.
    http://www.stepmania.com
    יש גירסה ללינוקס (יאי) וגם למק אגב.. המשחק בחינם רק תשיג שטיח שמתחבר למחשב ולך עם זה (:
    ממליץ בחום.. אחותי הביאה מחברה 2 שטיחים והמשחק עובד מצוין. אחרי 2 דקות ברמה הבינונית הבנתי איך מורידים פה 40 קילו…

  9. zipdrive הגיב:

    טוב, בתקווה שזה לא זוועה כמו iDDR אני מוכן לנסות. יש לי חבר שאפשר להשאיל ממנו את השטיח.

להשאיר תגובה

