אדוני האתר ואני

אז המחשב שלי חזר מהמעבדה לפני כמה ימים (ראו פוסט "יום ראשון, דכאון") ועכשיו הוא נראה בסדר (למרות שבתכל'ס הם לא עשו כלום, לפי דבריהם) חוץ מהעובדה שהמאוורר של כרטיס המסך פועל עכשיו בסל"ד קבוע וקצת משגע אותי עם הרעש.

אז מה אני משחק, עכשיו שחיית המשחקים האהובה עלי חזרה,  אתם שואלים?

בטח Crysis או משחק עתיד אקשן וגרפיקה, אתם אומרים? תתפלאו.

אני מחובר עם אינפוזיה למשחק Etherlords 2. זהו משחק אסטרטגיה משנת 2003 שמאוד דומה (קרי: מועתק כמעט לחלוטין) למשחק הקלפים Magic.

המשחק מחולק לשניים: הצד ה"קווסטי" בו הדמות שלך מסתובבת בעולם, מדברת עם דמויות וכו- כאן אין הרבה דברים מעניינים וכל העניין די לינארי, רק שכאן אתה בוחר איך להעלות את הדמות שלך בדרגות ואיזה קסמים (=קלפים) לקנות.קרב טקטי, ללא הממשק

הצד השני הוא הצד הטקטי, בו נלחמים כנגד יריב במשחק כמעט זהה למג'יק. יש לך חפיסת קלפי קסמים שונים ביניהם זימון יצורים, buffs, קסמי נזק וכו' ,  כאשר כל יריב הוא שונה מהקודמים, משתמש בקסמים וטקטיקות אחרות. המשחק מורכב כמעט כמו מג'יק, למרות שיש הגבלה על כמות היצורים המזומנים בכל זמן ושיש רק 16 קסמים זמינים בכל קרב נתון (אפשר להחליף אותם בין הקרבות). זה פשוט כיף.

אני נהנה להתאים את הטקטיקה שלי והקסמים בהם אני משתמש ליריבים השונים וזה יותר מעורר מחשבה מאשר הרבה מהמשחקים ששיחקתי לאחרונה וזה גורם לי להשקיע שם שעות למרות שהגרפיקה לא מבריקה כלל – זה כמובן יתרון למי שאין מחשב משחקים חזק.

למי שאוהב טקטיקה וחשיבה ולא מפריעה לו גרפיקה מיושנת מעט – מומלץ!

את המשחק קניתי דרך האתר של stardock, רשת הפצה דיגיטלית (בדומה ל steam, רק פחות מתוחכם ועם פחות בעיות) שם אפשר למצוא כל מיני משחקים ישנים תמורת חופן דולרים (למשל 10$ עבור Etherlords 2), משחקים חדשים מסוימים (Sins of a Solar Empire, למשל) וגם, מה שחביב עלי, זה לשלם 70$ עבור 10 "כרטיסים" (tokens) בהם אפשר לרכוש מיני משחקים בזול – למשל Sins עבור 6 כרטיסים, EL2 עבור אחד (!) ועוד עשרות משחקים קטנים ואו ישנים. (GalCiv2,או Space Rangers , למשל).

עם התגית: , ,
פורסם ב-אישי

להשאיר תגובה

