סליחה, תקלה + סקר חדש!

שלום למאזינינו.
עקב מעבר הדירה שלי, ועומס יוצא דופן על רן, לא יפורסם השבוע פרק של המשחקיה.
נא לא לדאוג, לא שכחנו אותכם, ואנו עמלים לעשות את הפרק הבא אפילו יותר מגניבמענייןמעורר חלחלה (מחק את המיותר) מבדרך כלל.

בנוסף לכך, כפי שציין המאזין שניר, עקב התנהגות בלוגספוט, אין אפשרות להשאיר הערות על הסקר בגוף הסקר. לכן, אם יש לכם הערות לכתוב ואו מערכות משחקים שאינן באפשרויות שכתבנו, אנא ספרו לנו בהערות לפוסט הזה.

בלי קשר, הוספנו לאתר קישורים לכל פרקי התכנית, וכן מצגת שקופיות של התמונות מאייקון.

חג חנוכה שמח!

פורסם ב-כללי
2 תגובות ב“סליחה, תקלה + סקר חדש!
  1. zipdrive הגיב:

    נא לכתוב תוספות והערות על הסקר כאן.אני הבעלים הגאה של פלייסטיישן 2, מחשב אישי (כמובן) ומכשיר "סגה גיים גיר" ישן (ומקולקל, כמדומני).

  2. Snir הגיב:

    אני בעלים של הקונסולה הטובה אי פעם לדעתי (: הרי זה המגסון!!!חבל רק שהוא מזמן לא עובד לי.. אני כל כך מתגעגע למשחק שיורים בברווזים 😦

להשאיר תגובה

